Ga naar inhoud

Comfort Curve Keyboard 2000 werkt niet

Aanbevolen berichten

HELP !\r\nIk ben de waanzin nabij; Ik heb een nieuw Microsoft toetsenbord gekocht, de Comfort Curve Keyboard 2000, en eigenlijk zou niks simpeler moeten zijn dan een nieuw toestenbord aansluiten, het zou plug and play moeten zijn, toetsenbord aansluiten en huppetee... klaar ben je.\r\n\r\nDat is bij mij dus niet het geval; wat ik ook probeer, hoe ik hem ook aansluit, hoe vaak ik ook de PC opnieuw opstart, hoe vaak ik de hardwarewizzard er ook op los laat, welke drivers ik ook download... mijn PC herként het toetsenbord niet eens...\r\n\r\nMijn PC draait op Windows XP, servicepack 2. \r\nDe drivers/updates die ik al heb uitgeprobeerd zijn Microsoft IntelliType Pro 6.02, en Microsoft IntelliType Pro 5.5\r\n\r\nHerkent iemand dit? Iemand hetzelfde meegemaakt? \r\nIk hoop dat iemand nu denkt \"Oh jaaaa.... dat had ik toen ook, toen heb ik zus en zo gedaan en toen deed\'ie het wél!\" \r\n\r\nHELP ME!!\r\n\r\n-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\nProbeem opgelost!\r\nIk heb gewoon een toetsenbord met Ps2-aansluiting i.p.v. USB gekocht en die deed het wél in 1 keer.\r\n\r\nAls het niets linksom kan, dan gaan we maar rechtsom ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...