Ga naar inhoud

Vraagje over frontpage?

Aanbevolen berichten

Adobe Flash Professional aanschaffen, daarmee kun je zelf flash-filmpjes maken. Vervolgens kun je ze met frontpage in je website invoegen.\r\n\r\nGratis webhosts zijn er ten overvloede. Waar je ze kunt vinden: [url=http://www.google.nl/]Google[/url]. Nadeel van gratis webhosts is dat ze je site allemaal overspoelen met reclame. Kijk eens of je internet-provider webruimte aanbiedt. Deze is dan zonder reclame, maar heeft geen opties met betrekking tot server-side scripttaal, maar ik vraag me af of je dat nodig hebt. Voor flash in ieder geval niet.
Link naar reactie
Nee, was \'t maar freeware. Programma kost ongeveer 830 euro.\r\n\r\nJe kunt wel een 30-dagen probeerversie downloaden op de website van Adobe: [url]www.adobe.nl[/url]. In die 30 dagen kun je alle functies zonder beperkingen gebruiken.\r\n\r\nVerder geloof ik niet dat er gratis programma\'s zijn waarmee je Flash-filmpjes kunt maken.\r\n\r\nTot slot nog een tip: haal je emailadres uit je handtekening, tenzij je er op uit bent om (nog meer) spam te krijgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...