Ga naar inhoud

Vista trial versie

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nIk heb een vraagje in verband met de Windows Vista Trial versie.\r\nIk ben niet zo een kei in computers, maar ik zou graag vista van mijn computer af hebben zodat ik mijn pc weer in zijn originele staat kan herstellen.\r\n! nadeel ! Ik kom niet meer op mijn pc omdat mijn trialperiode verlopen is. Hoe kan ik vista toch van mijn computer afgooien? Ik heb gelukkig op tijd een backup gemaakt zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.\r\n\r\nGroetjes en alvast bedankt,\r\nIne
Link naar reactie
[quote=nickdeman;286993]Ik weet een oplossing\ndaar voor hept u de cd van windows xp nodig\ninstaleer windows geeft ie aan op welke partitie....\nklik dan op helemaal leeg maken en dan wordt ie ge formateert.\nen kan je xp er op zetten.\n\nSU6;) \n\nMvg:Nickdeman[/quote]\n\nVolgens mij is dat dus precies wat dinsdag al door iemand anders is gezegd, dus daar ben je wel wat laat mee. Komt nog bij dat het probleem op woensdag al was opgelost...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...