Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2007 Delen Geplaatst: 7 januari 2007 Op de eerste verdieping staat mijn desktop en zit beneden vaak op mijn laptop te werken.\r\nIk heb een draadloze internet verbinding via een pcmia kaart.\r\nWanneer ik beneden zit is de verbinding met internet beduidend trager.\r\nHeeft iemand hier een oplossing voor? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2007 Betere antennes monteren, c.q. uitrichten die antennes. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2007 Wil je misschien iets uitgebreider uitlegeen hoe ik dt moet doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2007 Je laat beneden iemand aan de antenne rommelen en jij kijkt boven of je een beter signaal krijg op je wifi.\nOf/en kijk op [url]www.pe2er.nl[/url] voor zelfbouw antennes, of op [url]www.wirelessnederland.nl[/url] voor zelfbouw antennes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen