Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2007 Delen Geplaatst: 7 januari 2007 HAllo,\r\n\r\nIk heb een call of duty 2 server gehuurd bij [url]www.i3d.nl[/url]\r\nhet is een 16 slots public.\r\nNu is het probleem dat deze niet in de cod2 server lijst voor komt, ook staat hij niet op all seeying eye of xfire.\r\nIk heb al herinstalatie gedaan van de server maar dat helpt ook niet.\r\nDe server is momenteel cracked maar als hij gewoon legaal is komt hij er ook niet 1 voor.\r\nEr staan maar 2 mods op (pam en no dust)\r\nhet ip van de server is 84.244.186.26:28900\r\n\r\nmss dat iemand hier een antwoord op weet\r\n\r\ngroeten patrick (xfire nl1pge) in-game nam *.D3B.*xXx! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2007 Ik zou anders zeggen neem contact op met i3d.nl Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2007 Ja, lijkt er een beetje op dat er bepaalde poorten dichtstaan, houd er echter wel rekening mee dat het zo maar een paar uur kan duren voordat je hem de eerste keer online ziet via ASE o.i.d. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2007 het kan tot 48 uur duren voor dat de call of duty master server een server op neemt in zijn database Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2007 Ik heb al contact opgenomen met i3d, die hebben zelfs de config aangepast maar da hielp niet, hun zeggen hij staat bij all seeying eye, ik heb de server al aantal maanden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2007 [QUOTE=Maximinus;285168]Ja, lijkt er een beetje op dat er bepaalde poorten dichtstaan, houd er echter wel rekening mee dat het zo maar een paar uur kan duren voordat je hem de eerste keer online ziet via ASE o.i.d.[/QUOTE]\r\nde server is een gehoste server bij i3d, dus geen zelf host Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2007 Dan kunnen er evengoed een paar poorten dicht staan ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2007 dan zal ik i3d nog maar eens mailen van de week Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2007 Ik denk dat dat niet hoeft, daar hun vertellen dat hij wel in ase staat.\nEn haal die pb er maar eens van af....\nDan komen er vanzelf meer players op. meld hem ook maar aan op: [url]http://www.epcgaming.com/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2007 En haal die pb er maar eens van af :)\nDan komen er vanzelf meer players op. meld hem ook maar aan op: [url]http://www.epcgaming.com/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2007 [QUOTE=Maximinus;285243]Ik denk dat dat niet hoeft, daar hun vertellen dat hij wel in ase staat.\r\nEn haal die pb er maar eens van af....\r\nDan komen er vanzelf meer players op. meld hem ook maar aan op: [url]http://www.epcgaming.com/[/url][/QUOTE]\r\n\r\nPB eraf????? pb moet er wel op staan net als pam, we gaan hem waarschijnlijk wel binnenkort legaal maken.\r\nAls ik pb eraf haal hebben cheaters alle kans om te cheaten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2007 Maar heb je wel vele malen meer bezoekers ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2007 Met de PB moet geen probleem zijn. Wij hebben ook een gehuurde server en wij draaien gewoon PB en we hebben het druk elke dag..... O ja je kan misschien ook de oude script erop laten zetten door de provider en de punkbuster door ze te laten updaten.. Dat wilt ook nog wel eens lukken... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen