Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2007 Delen Geplaatst: 7 januari 2007 Op mijn externe schijf heb ik sinds enkele weken de volgende hoofdmap staan: a2ffc48630344e4b3b67bf\r\n\r\nDaarin zit een map met als titel: i386\r\n\r\nhierin zitten weer een aantal mappen waaronder een system32-map, maar ook veel DL, SY, CP, EX bestanden.\r\nik heb geen idee wat dit voor map is.\r\nik zet geen programma\'s op deze schijf.\r\nenkel foto en videobestanden van mijn camera\'s.\r\n\r\nlan ik deze bestanden verwijderen? of kan/moet ik ze naar de interne harde schijf verplaatsen??\r\n\r\nik werk met XP home, en SP2 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2007 iemand???? :-( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2007 laat maar.\r\ngezien er veel lezers zijn van deze topic, maar niemand die wil reageren probeer ik het zelf wel uit te zoeken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2007 [QUOTE]maar niemand die wil reageren[/QUOTE]\n\n:confused: rare conclusie toch? Zou ook kunnen dat niemand de oplossing weet; ik in ieder geval niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2007 ok, sorry.\r\nmisschien beetje voorbarig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2007 wat ik wel weet is dat i386 een windows map is meer weet ik niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2007 ik heb een idee, als je de map van je externe harde schijf in een backup mapje op je interne schijf plaatst, en op je externe harde schijf verwijderd. kijken of je problemen krijgt, als je geen problemen krijgt, en denkt van ik kan het backup mapje verwijderen doe je dat. als je wel problemen krijgt, zet je de map weer terug. \r\n\r\ngreetzz jan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2007 wilde idd zoiets gaan proberen.\r\nmaar eerst ook even een herstelpunt maken.\r\nje weet maar nooit.\r\nbedankt in elk geval.\r\nik laat nog even weten wat er gebeurt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2007 heb de map naar mijn documenten gekopieerd. herstelpunt gemaakt,\r\nop de externe schijf verwijderd.\r\n\r\nde pc opnieuw opgestart en hier ben ik weer.\r\nhi jis helemaal van de externe schijf af.\r\n\r\nik wacht voor de zekerheid nog ff voordat ik de map ook uit mijjn documten haal.\r\nje weet nooit of de pc nog gekl gaat doen.\r\n\r\nmaar in elk geval is het gelukt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2007 Ik heb maar eens gegoogled op i386 (nadat ik hier met de zoekfunctie nogal eens die mapnaam tegenkwam)\n\n[url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1188987[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen