Ga naar inhoud

Ik zoek iemand met ruime kennis over "Coreldraw" (kijk verder voor meer info)

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste,\n\nIk ben sinds kort flink bezig met het tekenprogramma [B]\"Coreldraw\"[/B]. Helaas ben ik nog redelijk onervaren met dit programma en weet nog lang niet wat je er allemaal mee kunt doen, laat staan de opties te gebruiken. Ik zoek daarom ook iemand met genoeg geduld, die bereid is mij te helpen met Coreldraw om te gaan. Dit kan via MSN of u kunt natuurlijk ook langskomen als u hier niet ver vandaan woont. \n\nIk wil namelijk een \"Icon Pack\" maken. Hiervoor moet ik Coreldraw goed kunnen beheren wil ik [B]mooie icoontjes[/B] maken. Zo wil ik natuurlijk ook weten hoe ik deze icoontjes omzet tot een bestand die je dan ook daadwerkelijk als Icoon kunt gebruiken. Ik heb verschillende software, waaronder IconPackager en IconEasel. En als u even op het internet rondsnuffelt (Google is your friend) en je typt in Icon-A-Day dan kom je vanzelf icoontjes tegen. Deze zijn met Coreldraw gemaakt, en ik wil proberen net zo goed te worden.\n\nWant bent u echt goed en kunt u me goed helpen dan ben ik niet te beroerd om er iets voor te geven, maar dan moet je er wel genoeg van afweten! Ook de meer geavanceerde technieken wil ik onder de knie krijgen.\n\nInteresse, geef me dan een mailtje of bel me, en misschien kunnen we wat afspreken.\n\n(PS, de prijs is nog nader overeen te komen). \n\nEen aantal vragen die in mijn hoofd rondzwerven over Coreldraw:\n[B]\n-Met de “Contour Tool kun je een zogenaamde “Bevel” (volg deze link en je ziet het links van het middelste plaatje staan [url]http://mormegil.wincustomize.com/Articles.aspx?SID=83&AID=68839[/url] } creëren (het illusie van 3D). Maar als ik dit doe dan wordt het voorwerp alleen groter en dikken en bevat dan allemaal rare kleuren, hoe komt dit?\n\n-Hoe kun je geavnceerde objecten tekenen (zoals bijvoorbeeld een Alienware PC Kast) met de “Mesh” tool? Want vaak krijg ik alles door elkaar en allemaal rare vormen, behalve wat ik precies wil.\n\n-Als je deze link volgt ([url]http://mormegil.wincustomize.com/Articles.aspx?SID=83&AID=65809[/url]) dan zie je dat het een Ipod nano is. Nu wil ik weten, hoe maak je die? Het een en ander staat er wel uitgelegd, en de eerste, tweede en derde stap snap ik wel, maar daarnaar plaatst hij er textuur op. Als ik dit doe wort mijn Ipod doorzichtig en zie je alles er doorheen schijnen, hoe kan ik dit voorkomen? Ook die effecten in de circles en die tekentjes erin “Play, Stop, Pauze etc weet ik niet hoe ik die moet maken. Jullie wel?\n\n-Hoe kan ik een icoontje helemaal klaar maken zodat hij ook daadwerkelijk als icoontje op je bureaublad terecht komt? Want je moet de grootte aanpassen, in map stoppen, comprimeren en al dat andere gein, maar hoe moet dat precies? Kan iemand dat uitleggen?[/B]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...