Ga naar inhoud

Nero Schrijfsnelheid instellen.

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb Nero 6.0 op mn pc staan en heb verder niet echt een probleem. Ik heb alleen onlangs een nieuwe DvDbrander in mn computer gezet, en kan op een of andere manier niet erachter komen hoe ik bij het branden van een ISO image mn snelheid kan instellen. (ik brand DvD\'s bij voorkeur met de laagste snelheid). Ik heb een plaatje waarop precies mijn probleem te zien is.\r\n\r\nKunnen jullie mij helpen?
Link naar reactie
Ja cd\'s die brand ik altijd op topspeed.. Maar films en zeker spellen voor mijn xbox console brand ik liever op 1x speed.. Nee helaas.. de oplossing is niet zo makkelijk te vinden, heb zo\'n beetje alles wel gehad in het programma denk ik.. Nero Burning Rom zelf zit bij mij niet inde \"suite\" zoals dat mooi heet, pakt altijd meteen de express...
Link naar reactie
[QUOTE=Syntax Terror;284681]Het gaat hier om DVD\'s Willem, de eerste 40x DVD brander moet ik nog zien. (Zou wel een uitkomst zijn trouwens.. DVD\'s branden duurt me veel te lang.)\r\n\r\nStaat er onderaan bij Opties niets? Ik heb Nero op het moment niet geïnstalleerd, anders had ik even voor je gekeken. :([/QUOTE]\r\nOw, sorry; daar las ik inderdaad overheen, heb wel zo\'n apparaat maar zelf nog nooit iets met DVD gedaan behalve 1x een als proef een stukje afspelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...