Ga naar inhoud

Na 30 dagen Paintshop 11 komt niets meer....

Anoniem2

Aanbevolen berichten

[FONT=\"Verdana\"]Kort geleden heb ik bij Corel de Paintshop-11 met 30-dagen proef versie geïnstalleerd. Nu deze dagen verstreken zijn heb ik inmiddels het echte programma gekocht maar nu wil deze niet geïnstalleerd worden omdat de proefversie als maar in beeld springt met de mededeling “de 30-dagen zijn op”.:confused: :confused: :confused: \r\nNu dacht okee, ik ga alles deïnstalleren en verwijderen via het configuratie > software. Maar nu blijft er als het ware een puzzelstukje zitten.\r\nDit puzzelstukje zag ik staan nadat ik REGEDIT heb gedaan.\r\n\r\nNu is mijn vraag kan ik zonder enig probleem dit puzzelstukje van Paintshop verwijderen wanneer ik in het scherm sta van de Register-editor???\r\n\r\nWie kan helpen, zodat ik toch het PSP-11 kan doen installeren…\r\n\r\nM.vr.gr.\r\n\r\nChris[/FONT]
Link naar reactie
De omschrijving \'puzzelstukje\' is behoorlijk vaag. Als je er zeker van bent dat dat \'puzzelstukje\' alleen aan Paintshop toebehoort, kun je het zonder problemen weggooien.\r\n\r\nAangezien je het programma gekocht hebt, en dus recht hebt op ondersteuning, zou je ook eens contact op kunnen nemen met Corel, via [url]www.corel.com[/url].
Link naar reactie
[QUOTE=TarUnited;284545]De omschrijving \'puzzelstukje\' is behoorlijk vaag. Als je er zeker van bent dat dat \'puzzelstukje\' alleen aan Paintshop toebehoort, kun je het zonder problemen weggooien.\r\n\r\nAangezien je het programma gekocht hebt, en dus recht hebt op ondersteuning, zou je ook eens contact op kunnen nemen met Corel, via [url]www.corel.com[/url].[/QUOTE]\r\n\r\nOkee, een verbeterde omschrijving :\r\n\r\nRegedit\r\n> Hkey_Local_machine\r\n> Software\r\n> Corel\r\n> Corelreg - in deze map staan losse bestanden....\r\n\r\nKan en mag je in deze locatie van Hkey zonder mee bestanden verwijderen zonder enige probleem ???
Link naar reactie
Als je geen programma\'s van corel geinstalleerd hebt staan, kun je de map Corel uit HKLM/Software zonder problemen verwijderen. Om op safe te spelen kun je het beste ook Paintshop eerst deinstalleren (als je dat nog niet gedaan hebt).\r\n\r\nJe kunt overigens niet altijd zomaar dingen uit het register verwijderen. Je moet jezelf altijd eerst afvragen waarvoor een entry gebruik zou kunnen worden. Als je er zeker van bent dat een entry overbodig is, kun je \'m zonder problemen weggooien (bijvoorbeeld, als deze verwijst naar software die je niet meer hebt).\r\nAls je denkt dat een entry problemen oplevert, dan kun je proberen of de problemen worden opgelost door het verwijderen ervan. Maak in zo\'n geval altijd een backup van de entries die je weggooit (exporteren), zodat je ze altijd weer terug kunt zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...