Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2007 Delen Geplaatst: 3 januari 2007 ik heb anderhalf jaar geleden een medion laptop gekocht.\r\nhij wordt nu met verwaming aan erg heet en wil soms spontaan uit gaan.\r\nis er een manier om hij af te koelen zonder al te veel moeite en kosten?\r\n\r\nhet gaat om een md 95500 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2007 Er zijn een soort matje te koop met een ventilator aan de onder kant die kan je eronder leggen, maar gooedkoop is b.v. je labtop schuin zetten dan kan de warme lucht eronderuit, niet op een tafelkleed zetten maar op een gladde tafel, niet op je schoot zetten, en ander weg brengen om schoon te laten maken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2007 na een jaar gebruik is er waarschijnlijk veel stof opgebouwd , je kan je laptop schoonmaken bij een computerzaak het koste mij een 10 tje \n\nps.je kan het zelf doen maar omdat laptops toch wel klein vanbinnen zijn is dat voor de 1st keer niet aanteraden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2007 [quote=Intel 3000;284253]na een jaar gebruik is er waarschijnlijk veel stof opgebouwd , je kan je laptop schoonmaken bij een computerzaak het koste mij een 10 tje \n \nps.je kan het zelf doen maar omdat laptops toch wel klein vanbinnen zijn is dat voor de 1st keer niet aanteraden[/quote]\nnet als met bier drinken dus ?\nde eerste 2 smaken niet zo,dus begin je direct met de derde :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2007 [QUOTE=tjoekse;284263]net als met bier drinken dus ?\r\nde eerste 2 smaken niet zo,dus begin je direct met de derde :mrgreen:[/QUOTE]\r\n\r\n(offtopic) nee hoor niet als je alcohol lust :P (/offtopic) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2007 Soortgelijk probleem heb ik pas geleden ook opgelost.\r\n\r\nWegens stofopbouw werd een en ander ook veel te heet, waardoor de ventilator constant op volle toeren moest draaien. Dit leverde een hoop herrie op, maar weinig airflow.(Uitvallen deed \'ie nog net niet) \r\n\r\nBen vervolgens maar een bus perslucht gaan halen in de computerzaak (kost 10 euro, maar dan heb je ook wat). Thuis eens flink door alle openingen heen geblazen. Laptop maakt nu weer gewoon geluid (als toen \'ie nieuw was), maar geen herrie meer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2007 perslucht werkt goed bij computers , maar heb je de laptop moetten openmaken \n\nps.Heb je since kort pas het probleem , zo nee dat is het zeker stof Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2007 ik weet het niet zeker maar mssn als je speedfan installeerd kan je de ventilator sneller laten draaien... dat werkte bij mn vorige maar met mn nieuwe kan ik de snelheid niet regelen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2007 In de bios misschien ps.laptops regelen dit meestal zelf , en ontstoffen is altijd erg goed voor je laptop/pc Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen