Ga naar inhoud

Computer samen stellen

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje.\r\n\r\nIk krijg binnenkort een nieuwe computer die ik zelf wil samenstellen.\r\nIk wil een snelle computer en een goeie videokaart voor games.\r\nHebben jullie misschien tips om op te letten bij het samenstellen van een computer. en waar ik moet op letten bij het kopen van een goeie videokaart.\r\nprijs: €1000 Exclusief toetsenbord, monitor, software\r\nWaar ik het wil gaan kopen maakt niet uit.\r\nBattlefield 2142\r\nWorld of warcraft\r\nIk wil dat alle nieuwe games die uit gaan komen op mijn computer kunnen.\r\n\r\n\r\nZouden jullie misschien wat dingen kunnen aanraden.:rolleyes: \r\n\r\nVriendelijke groet,\r\n\r\nExotic 16
Link naar reactie
Geef eerst eens even aan:\r\n\r\n1. Wat het in totaal mag kosten.\r\n2. Wat er allemaal omheen gekocht moet worden: monitor, tobo + muis, speakers, printer, etc.\r\n3. Of er ook nog een licentie voor een besturingssysteem bij moet.\r\n4. Waar je het wilt gaan kopen (of is een willekeurige webshop ook goed?).\r\n\r\n5. Welke games je wilt gaan draaien, op wat voor schermresolutie en met welk detailniveau.
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;284079]Geef eerst eens even aan:\r\n\r\n1. Wat het in totaal mag kosten.\r\n2. Wat er allemaal omheen gekocht moet worden: monitor, tobo + muis, speakers, printer, etc.\r\n3. Of er ook nog een licentie voor een besturingssysteem bij moet.\r\n4. Waar je het wilt gaan kopen (of is een willekeurige webshop ook goed?).\r\n\r\n5. Welke games je wilt gaan draaien, op wat voor schermresolutie en met welk detailniveau.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nprijs: €1000 Exclusief toetsenbord, monitor, software\r\nWaar ik het wil gaan kopen maakt niet uit.\r\nAlle nieuwe games die uitkomen.\r\nBattlefield 2142\r\nWorld of warcraft\r\nIk wil dat alle nieuwe games die uit gaan komen op mijn computer kunnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...