Ga naar inhoud

router sitecome over router sweex

Anoniem2

Aanbevolen berichten

is de sweex alleen router of modem / router\r\n\r\nin eerste instantie is het beter om niet router --> router te doen\r\n\r\nhet is wel mogelijk om dit te doen, maar je moet dan wel enkele dingen in de gaten houden\r\n\r\n1 vaak wordt er dan onbewust een 2 deling van je netwerk gemaakt\r\n2 je kan dit tegen gaan door de 2e router als switch te gebruiken de kabel van router 1 in een lan poort van router 2. in router 2 de dhcp uitzetten. en en ip adres buiten de dhcp reeks van router 1)\r\n3 sweex de deur uit en sitecom als hoofd router (indien sweex geen modem router is) een losse switch op de oude hub zetten
Link naar reactie
1. dat had ik al gemerkt toen ik het probeerde dat er een 2 splitsing kwam\r\n2. ik ga het morgen andersom proberen met de sitecom als hoofdrouter omdat ik die tog wat fijner vind om in te stellen (die is in het nl) en de sweex ga ik als switch proberen in te stellen\r\n3. de reden dat ik de sweex niet weg doe en de hub door een router wil vervangen is simpel \r\nik ben pas 16 ik heb geen werk en mijn vader zecht het netwerk zoals het nu is werkt wil je iets anders dan betaal je het zelf.\r\nen een router verwerkt de gegevens tog sneller als een hub darom wil ik de router in de plaats van de hub gaan zetten
Link naar reactie
het is niet router - hub, maar de verwerking van het signaal\r\n\r\neen hub is de domste van allemaal --> krijgt van 1 poort het signaal en sturrt naar alle poorten\r\nde switch is de volgende --> denkt na over wat hij binnen krijgt en stuurt het over de goede poort door\r\n\r\nde router --> naast een switch is het splitsen de netwerken via het s.g. nat
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...