Ga naar inhoud

foto sluiten bij klikken

Aanbevolen berichten

Ik zoek me suf naar het juiste script om het volgende te kunnen doen:\r\n\r\nMet Arles Webpage Creator (geschikt voor het maken van fotopagina\'s) heb ik een thumbnailgalerij gemaakt. Door het aanklikken van de thumb opent de foto in een nieuw venster.\r\n\r\nIk wil echter twee extra dingen:\r\n1. dat het nieuwe venster géén werkbalken heeft\r\n2. dat het venster met foto weer sluit wanneer je op de foto klikt.\r\n\r\nArles biedt wel de mogelijkheid om onder de foto tekst \"klik hier om venster te sluiten\" te plaatsen, maar dat is niet wat ik wil.\r\n\r\nKan iemand mij op weg helpen?\r\n\r\n\r\n\r\nRudibu.
Link naar reactie
Gevonden:\r\n\r\nDit in de -sectie van de pagina met thumbnailoverzicht:\r\n[html][/html]\r\n\r\n\r\nDit als link om een bestand te openen: \r\n[html]\"Afbeelding\"[/html]Waarin 488 en 386 staan voor respectievelijk breedte en hoogte van het te openen venster en imageviewer.php?filename=ALG_2005_02.jpg de url naar de te openen pagina bevat.\r\n\r\n\r\nAls -tag in het html-document wat in het popup-venster geopend wordt neem je:\r\n[html][/html]Het venster wordt nu gesloten zodra buiten of in het venster geklikt wordt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...