Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2007 Delen Geplaatst: 3 januari 2007 Wie kan me met hetvolgende helpen?\r\nIk gebruik outlook 2007 met 4 e-mail accounts. (bijv. A, B, C, en D)\r\nAllen hebben hun eigen postvak in etc.\r\nD.m.v. regels laat ik de mail verplaatsen (die altijd binnen komt op \"A\"=hoofdaccount) naar de betreffende gebruiker (B,C of D, of in A laten).\r\n\r\nNu krijg ik nogal eens e-mails waarbij de afzender gebruik maakt van de \"BCC-verzendoptie\" zodat de ontvanger niet kan zien naar wie de e-mail nog meer is verstuurd.\r\n\r\nAls ik deze e-mails ontvang herkennen de regels niet dat een e-mail verplaatst moet worden naar bijvoorbeeld Postvak in van gebruiker C. De naam van de geadresseerde is immers niet zichtbaar.\r\n\r\nWie weet er een truc om dit toch goed te laten gaan?\r\n\r\nGr. Goldtop Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2007 Die is er niet. Bcc is echt compleet blind voor de ontvanger. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2007 Je zou aan de verzender kunnen vragen om in het onderwerp een bepaald woord te gebruiken b.v. je naam dan kan je daar een regel op maken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen