Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2007 Delen Geplaatst: 2 januari 2007 Ik heb sinds kort 2 pc (draaien onder windows XP-home edition) ,ze gaan beide via een Netgear RP614 v2 op het internet (werkt perfect)\r\nAlleen ik kan de pc\'s niet met elkaar laten praten\r\nHeb het volgende al geprobeerd:\r\n-via wizzard thuisnetwerk (windows ) ,werkt niet \r\n-IP adressen worden volgens configuratie automatisch toegewezen ,maar als ik deze via ipconfig opvraag en handmatig invoer kan ik zelfs niet meer op internet laat staan dat ik een netwerk heb\r\n\r\nWie heeft er enig idee wat ik verkeerd doe ??:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2007 bij handmatig invoeren heb je dan wel gedacht aan de dns server en gateway instellingen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2007 Heb je er perongeluk een vurige proxy tussen. Daar hebben meer proxy-servers last van: handmatige invoer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2007 Kan je ze wel pingen?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2007 heb je wel in allebei de compu\'s, voor de identificatie, elk dezelfde GROEPSnaam ingezet? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen