Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2007 Delen Geplaatst: 1 januari 2007 Op de meest rare punten blijft windows hangen. Echt hangen kun je het niet noemen, maar hij reageert niet meer op toetsenbordaanslagen (behalve Ctrl+Alt+Del) en muisklikken. Alle picogrammen in de taakbalk blijven gewoon werken (knipperend pictogram van internet verbinding e.d.).\r\nIk heb de stuurprogramma\'s al geupdate en ook windows geupdate, maar niets werkt :(\r\nIk denk dat de vorige topics van mij ([url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=35043[/url] en [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=35038[/url]) er iets mee te maken hebben.\r\nVirusscan e.d. gedaan, niets gevonden.\r\nWat is hier aan de hand? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2007 Ik heb verschillende stresstests uitgevoerd en er is niets mis met de hardware...\r\nOok heb ik het hele systeem opgeschoond e.d., de hang is nu iets minder, maar het gebeurt nog steeds. Ik hoef nu niet meer te rebooten bij een hangende windows, maar CTRL+ALT+DELETE indrukken een paar keer is voldoende. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2007 Als de PC weer hangt, en je Ctrl+Alt+Delete indrukt, kijk dan welk proces er veel van de processor vraagt op dat moment.\nZeer waarschijnlijk is dat proces dan de oorzaak van het \"hangen\". Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2007 Het rare is: geen enkel proces vraagt veel van de processor. De processor gebruikt meestal niet meer dan 2% van de processorkracht.\r\nHet lijkt meer alsof op de een of andere manier de GUI niet meer reageert. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2007 Meestal op dat soort punten formatteer ik me computer, voordat je het antwoord weet is hij al driedubbel geformatteerd en schoon. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2007 Ik weet niet wat het was, maar ik heb het nu helemaal niet meer... :)\r\nIk blij, maar jammer dat ik dus niet de oplossing weet (beetje tegenstrijdig maargoed :p) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen