Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2006 Delen Geplaatst: 31 december 2006 De kerstman is langst geweest! en wat heeft hij achter gelaten? De volledige Commandos reeks (vertaling ze was €9 in de Game mania en het nostalgisch gevoel dwong mij om deze mee naar huis te nemen) :D\r\n\r\nNu wanneer ik Behind Enemy Lines (de 1e) speel lijkt het alsof het spel een flinke dosis doping heeft gespoten, alles gaat vijf maal sneller dan vroeger (en nee ik ben niet trager geworden :p)\r\nHeeft dit iets te maken met de vooruitgang van de computers? en weet er iemand hoe dit op te lossen?\r\n\r\n\r\nSysteemvereisten:\r\n- pentium 100 mhz\r\n- 16 mb RAM\r\n\r\nSysteem\r\n- pentium 2 ghz\r\n- 1 gb RAM\r\n\r\n\r\n\r\nDie vooruitgang toch... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2006 Ke kan proberen om de compatibiliteit terug te zetten naar windows 98.\nRechtsklik op icoon=>eigenschappen=>tabblad compatibiliteit en daar een vinkje voor 98 zetten. Ik weet niet of het lukt maar je kan het proberen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2006 Vooral met de écht oude DOS games kan dat inderdaad gebeuren, ja. Dat was vroeger soms al een probleem, toen had je nog games die geen eigen \"klok\" hadden. Die gingen dus zo snel als de processor toestond, waardoor je ineens Pacman zat te spelen, maar dan zo snel dat je binnen een halve seconde door je vijf levens heen was. De demo werkte in een kwart seconde het hele spel door.\n\nAnyway, daarmee is je probleem nog niet opgelost. Deze website:\n[url]http://www.geocities.com/kulhain/[/url]\nheeft een lijst met tooltjes die je processor af kunnen remmen, om op die manier - bijvoorbeeld - te snel draaiende games te kunnen spelen. Ik zou daar eens mee gaan testen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2006 Misschien mogelijk met een kromme stok een rechte slag te slaan: probeer het spel eens terwijl je een virus- of spyware-scanner tegelijk je hele compu laat controleren; dat duurt vrij lang en werkt geweldig vertragend, met veel beslag op RAM en CPU.\r\n:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2006 Niet bepaald de beste oplossing Willem, een virusscanner/spyware scanner neemt namelijk niet altijd even veel geheugen en processorkracht in beslag. De kans is aanwezig dat je het ene moment te snel draait en het andere moment te langzaam.\r\nOp de site die JohnL gaf staan een aantal uitstekende programma\'s om je processor gewoon met een bepaalde factor continu te vertragen, wat een stuk betrouwbaarder werkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2007 [QUOTE=JohnL;283144]\r\nAnyway, daarmee is je probleem nog niet opgelost. Deze website:\r\n[url]http://www.geocities.com/kulhain/[/url]\r\nheeft een lijst met tooltjes die je processor af kunnen remmen, om op die manier - bijvoorbeeld - te snel draaiende games te kunnen spelen. Ik zou daar eens mee gaan testen.[/QUOTE]\r\nEven dit proberen, ondertussen Commandos 2 spelen :D\r\n\r\nAllen een spamvrij 2007 toegewenst! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2007 [quote=Syntax Terror;283308]Niet bepaald de beste oplossing Willem, een virusscanner/spyware scanner neemt namelijk niet altijd even veel geheugen en processorkracht in beslag. De kans is aanwezig dat je het ene moment te snel draait en het andere moment te langzaam.\nOp de site die JohnL gaf staan een aantal uitstekende programma\'s om je processor gewoon met een bepaalde factor continu te vertragen, wat een stuk betrouwbaarder werkt.[/quote]\n\nDat niet alleen, virusscannen is voornamelijk belastend op de harde schijf, niet op de rest. En dat moet je nou juist niet hebben, want daardoor wordt eigenlijk alleen het deel van het spel vertraagd waar geen problemen mee zijn, namelijk de data van de schijf af halen. En het lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor de levensduur van je schijf als je hem elke keer zo op zijn donder geeft om een spelletje te spelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2007 een virus/spayware scanner laten lopen onder het gamen heeft wel het voordeel dat je systeem goed schoon blijft Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2007 ik had het ook ik heb het opgelost door het spel te configureren Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen