Ga naar inhoud

aantal toetsen op toetsenbord werken niet meer.

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn laptop een paar weken geleden opnieuw geinstalleerd, na een paar dagen deden een aantal toetsen het niet meer.(kan ook toeval zijn) \r\n Ik heb natuurlijk al gekeken of de taal juist was, of het juiste besturingsysteem was geinstalleerd.\r\n\r\nHet zijn ook gewoon toetsen die niets meer doen, zoals de delete, de numlock (ik kan dus geen cursor en nummers meer switchen), + , - en de F5. Deze toetsen zitten niet eens allemaal bij elkaar. de toets F5 is de toets boven de letters, en de andere zitten rechts aan de zijkant. \r\n\r\nIs het mogelijk dat er iets beschadigd is, of kan het ook gewoon vuil zijn. \r\nDe delete en F5 (is volumeknop bij mij) zijn veel gebruikte toetsen. Die andere niet echt. Er worden ook geen spelletjes gespeeld op deze laptop. Er wordt dus ook niet echt geramd op die toetsen. \r\nIemand een idee?\r\ngrt\r\ngeralda
Link naar reactie
de F5-toets als volumetoets, kan alleen maar in combinatie met de Fn-toets, links onderaan je toetsenbord, Geralda. Als je de F5-toets afzonderlijk gebruikt, vernieuwd ie dit scherm, waar je nu naar kijkt. Druk eens op de F5 toets en kijk of ie het scherm vernieuwt.\r\n\r\nJe zegt dat je de laptop opnieuw geïnstalleerd hebt en dat er pas na \'n paar dagen toetsen uitvielen. Is wel raar, hoor, dat ie dat niet direct deed. Heb je al eens aan een \"herstelpunt\" gedacht, van vóór het opnieuw installeren?\r\n\r\ngroet...franslj
Link naar reactie
ja F5 in combinatie met Fn, maar ook F5 (vernieuwen) werkt niet meer.\r\nTrouwens een herstelpunt voor algehele installatie, dat kan vlgs mij niet. Ik heb mijn schijf opnieuw moeten formateren, ivm crashen van mn laptop. \r\nDan kan ik niet meer terug naar voor die installatie. \r\n\r\nIk kwam er pas achter toen de delete knop het niet meer deed. Vlgs mij was dat een aantal dagen na de opstart. maar vlgs mij is het gewoon toeval.
Link naar reactie
...wat je ook nog kunt proberen, GdM, is te kijken naar het cd\'tje wat bij je laptop is geleverd en de driver van het laptoptoetsenbord...(is anders dan een \"gewoon\" toetsenbord) opnieuw installeert of de driver ophalen van het internet als je de cd niet meer hebt.\r\n\r\nVerder vind ik het toch \'n raar fenomeen.\r\n\r\nveel succes...franslj.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...