Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2006 Delen Geplaatst: 30 december 2006 Hallo, \r\nhet volgende probleem doet zich bij mij voor als ik mij website upload en dan via via internet naar de pagina gaat ziet het er allemaal spik en span uit en ga ik thuis op een andere computer en log daar in. en ga ook weer naar de website dan valt een deel van de opmaak in deugen wie weet hoe dit kan ?\r\n\r\nHans Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2006 dat komt omdat de ene comp. een grotere beeldscherminstelling gebruikt dan de ander.\nWaarschijnlijk heb je alles in procenten gezet en dan wil je layout wel eens in duigen vallen.\nJe kan ook pixels gebruiken en dan blijft de layout wel staan maar kan je scrollbalken krijgen het is dus kiesen of kabelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2006 Hoi,\r\n\r\nbedankt voor je antwoord alleen ben ik nu op zoek naar de instelling waat ik pixels kan op geven in plaats van procenten want plaatje staat wel in pixels maar niet de tekst \r\n\r\nHans Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2006 Wat voor programma gebruik je? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2006 frontpage 2003\r\n\r\ngroetjes hans Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2006 Sorry nog wat vergeten geef ook even een linkje nar de site waar het probleem zich voor doet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2006 Hoi,\r\n\r\nhierbij het adres \r\n[URL=\"http://homepages.onsneteindhoven.nl/~dafaccessoires/\"]http://homepages.onsneteindhoven.nl/~dafaccessoires/[/URL]\r\nen dan klikken op Horlge en klokken\r\n\r\nen daar doet het probleem zich voort\r\n\r\nHans Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2006 Ik krijg hem normaal te zien alleen de knoppen zijn kruisjes.\nWat valt er in duigen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2006 de knoppen zijn bij mij wel normaal maar de blauwe lijnen lopen op mij thuis PC door in de prijs en op de laptop waar ik de pagina opmaak niet \r\n\r\nHans Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2006 dit is wat ik zie\n[ATTACH]9937[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2006 zo ziet t r niet uit bij mij.\nIk zie in de broncode heel vaak staan: \nfile:///C:/Documents%20and%20Settings/Hans.PRIVE/Mijn%20documenten/Mijn%20websites/mijnsite8/\nJe maakt dus gebruik van absolute paden en niet van relatieve. Ik heb echter geen verstand van Frontpage dus heb geen oplossing voor je. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2006 Hans\r\nWanneer ik in de Firefox kijk dan wordt er niet goed uitgelijnd maar in internet explorer ziet het er perfect uit (net als de print hierboven)\r\n\r\nPieter Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2007 Hallo,\r\n\r\nik ben er achter dat het probleem zich voordoet op scherm van 19 inch en niet op 15 of 17 inch dus ik moet het probleem zoeken in deze instelling naar een groot scherm toe \r\n\r\nHans Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen