Ga naar inhoud

Welkom op de Kieskeurig community


Aanbevolen berichten

Welkom op de Kieskeurig community! Dé plek waar je vragen kunt stellen over een product dat je wilt kopen, op zoek bent naar slimme tips en andere gebruikers kunt helpen.

Geen idee welke televisie, wasmachine of droger je moet aanschaffen? Of heb je al wel een idee welke het moet worden, maar twijfel je nog? Kieskeurig helpt je daarbij. Je vindt er alle productinformatie en reviews. Op de community kun je vragen stellen over producten aan experts en andere community leden. Want vaak is het wel zo handig om te weten wat iemands ervaringen zijn met een product. Wat je ook kiest, blijf Kieskeurig.

Wat vind ik op de community?

·         Talloze topics met informatie over verschillende producten

·         Community leden en productexperts die je helpen met het geven van een antwoord op je vraag

·         Kieskeurig moderators die zorgen dat iedereen zich netjes aan de community regels houdt

Hoe vind ik het antwoord op mijn vraag?

·         Kijk via de zoekbalk rechtsboven op de pagina, of je een antwoord op je vraag kunt vinden

zoekbalk.JPG.f8af93bec205bc8b3eabc5f723faa921.JPG

·         Lukt dit niet? Dan kun je een nieuwe vraag stellen via de knop ‘start een nieuw topic’. Kies dan de juiste categorie. Een vraag over een televisie hoort bijv. niet in de categorie ‘wasmachine’

·         Open altijd een eigen topic over jouw probleem of vraag. Zo blijft het overzichtelijk. Zet jouw vraag dus niet in een al bestaand topic

Hoe word ik het beste geholpen? Waar moet ik op letten?

·         Geef duidelijk aan wat het onderwerp precies is. ‘Help, ik heb een probleem’ is geen goed gekozen onderwerp. ‘Mijn wasmachine lekt, wat kan ik het beste doen?’ is wel een goede omschrijving van het onderwerp. Andere gebruikers kunnen dan in één oogopslag zien waar je vraag over gaat.

·         Omschrijf je vraag of probleem zo compleet mogelijk. Het helpt vaak als je de naam van het product en/of het productnummer erbij. Geef ook duidelijk aan wat je zelf al hebt geprobeerd en waar je toen tegenaan liep

·         Stel geen vragen aan andere leden, admins of moderators via een privé bericht

·         Als je een antwoord of een tip hebt gekregen, laat dan vooral in een reactie weten of het heeft geholpen. Hier heeft niet alleen de tipgever wat aan, maar ook andere bezoekers van de community

Lees eerst even de huisregels door voordat je een bericht plaatst op de community.

Veel plezier op de Kieskeurig community!

Met vriendelijke groet,

Alex - Community beheerder

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...