Ga naar inhoud

Backup importeren in OE 6

Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE]Ik heb ze dus niet kunnen importeren in Microsoft Outlook, de versie die ik voorheen gebruikte en waar ik een backup van gemaakt heb[/QUOTE]\nAls de backup op cd staat,kopiëer de bestanden dan eerst naar de hardeschijf en misschien is het dan ook nog nodig het \"Alleen lezen\" attribute te verwijderen.\n[QUOTE]Dat is eigenlijk toch maar al te gek dat eenzelfde besturingssysteem niet-compatibele emailprogramma\'s verspreidt.[/QUOTE]\nDeze gedachtengang gaat niet op,Outlook Express is onderdeel van Windows,hetgeen niet geldt voor Outlook,dat programma staat geheel opzichzelf.
Link naar reactie
meestal is dit de locatie waar het outlook.pst bestand staat.\nC:\\Documents and Settings\\Gebruikersnaam\\Local Settings\\Application Data\\Microsoft\\Outlook\\Outlook.pst\n\nSluit Outlook\nProbeer eens het backupbestand naar die map te kopiëren.\nHernoem outlook.pst wat er staat naar outlook.bak en daarna backup.pst als outlook.pst\nOpen outlook, als het goed is zie je nu de mail uit je backup, die kun je dan exporteren naar outlook express\nPersoonlijk zou overigens mijn voorkeur naar outlook gaan.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...