Anoniem2 Geplaatst: 27 december 2006 Delen Geplaatst: 27 december 2006 Hey, ik was op de computer aan het surfen en toen gebeurde het volgende:\r\nhet beeld werd zwart en na dat ik het beeldscherm opnieuw aangedaan kreeg ik allemaal rare tekens in beeld. Zo iemand weten wat dit zou kunnen zijn? De pc start nu elke keer opnieuw op achter elkaar. \r\n\r\nMvg\r\n\r\nPc_User_007 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2006 geef je bios piepjes? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2006 geen discusie mogelijk videokaart stuk \r\nheb het onlangs ook meegemaakt \r\ngroeten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2006 Dit is makkelijk te testen of je videokaart stuk is, leen even een andere kaart en zet die erin of test je videokaart even in een andere pc. Die vreemde tekens kunnen ook komen door een haperend moederbord, die langzaam kapot aan het gaan is of stuk is gegaan. Post even of je piepjes hoort, zoals Rajo ook al aangeeft. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2006 Temperaturen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen