Ga naar inhoud

draadloos netwerk werkt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\nHeb onlangs draadloos netwerk aangelegd.\r\nRouter/modem = Linksys (Wireless-G ADSL Home gateway)\r\nOntvanger op pc = Zydas 1211 USB b+g\r\nAls beveiliging op de Linksys gekozen voor WPA.\r\nWat wil het geval; de ZD1211 geeft bij eigenschappen dus GEEN WPA beveiliging aan. Heb begrepen dat dat komt doordat er een oude driver is meegeleverd.\r\nHoe ik ook zoek op Internet, kan niet de juiste driver vinden (incl WPA).\r\nWie weet de oplossing???
Link naar reactie
Ik heb na lang zoeken een driver gevonden.\r\n\r\nDe nieuwste die is uitgegeven versie 4.16 geloof ik, deze download is echter nergens meer te vinden op het internet. De website van de fabrikant redirect inmiddels al naar een andere fabrikant (gefuseerd?).\r\n\r\n[URL=\"http://www.sharebigfile.com/file/47282/ZD1211.zip\"]Versie 4.6 heb ik wél gevonden.[/URL]\r\n\r\nDownload hem, probeer hem, en misschien dat ie dan wél WPA ondersteunt. Anders moet je het netwerk maar beveiligingen met WEP.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...