Ga naar inhoud

netwerkkaart niet te zien in windows me

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, een kennis heeft windows milllenium en kan geen verbinding maken met het internet.\r\nNu werd er door helpdesk geroepen windows volledig opnieuw installeren.\r\nDat moet toch anders kunnen hij vraagt dat ie bestand voor 1394 niet kan vinden.\r\nJe moet een netwerkkaart toch ook zo los kunnen installeren zonder dat je voor het grove werk kiest.\r\n\r\nVraag is dus hoe installeer je de netwerkkaart weer simpel zodat er weer op internet gegaan kan worden
Link naar reactie
Probeer eens of een gratis prog zoals EverestHOME of PC Wizard 2006 merkt/type/naam van die kaart ziet; de driver is meestal met die gegevens wel downloadbaar te vinden op Internet.\n\nTot zover als het toevallig om een kaart gaat die ME (Meer Ellende) echt niet zelf kent.\n\nMaar voorafgaand aan alles zou ik een tussen-oplossing proberen: de ME-cd er in steken en ZONDER FORMATTEREN de hele setup als \"opfrisser\" laten lopen.
Link naar reactie
Zoals ik het altijd doe:\r\n\r\nNaar [FONT=\"Courier New\"]eigenschappen[/FONT] via [FONT=\"Courier New\"]Deze Computer[/FONT]. Daar ga je naar het tabblad [FONT=\"Courier New\"]Apparaatbeheer[/FONT] (of via tabblad [FONT=\"Courier New\"]Hardware[/FONT]). Daar zie je als het goed is de netwerkkaart staan met een kruisje ervoor. Zo niet, klap het lijstje met [FONT=\"Courier New\"]Netwerkadapters[/FONT] uit, en klik hier met de rechtermuisknop uit.\r\nKlik daar op [FONT=\"Courier New\"]Stuurprogramma bijwerken[/FONT]. Nu volg je de wizard, en laat je hem alleen zoeken op de locatie waar jij het medium met de driver hebt ingestopt (diskettedrive bijvoorbeeld).\r\nWindows kopieert de bestanden, en de installatie is alweer klaar.\r\n\r\nDit is het allermakkelijkste, succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...