Anoniem2 Geplaatst: 27 december 2006 Delen Geplaatst: 27 december 2006 hallo,\r\nals je internet gedeeld hebt met 2 computers en een computer begint te downloaden, dan pakt hij gelijk alle snelheid (150kbs) kan ik ook instellen die die computer bijvoorbeeld met maar 50 kb download zodat ik normaal verder kan surfen?\r\n\r\nbvd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2006 In sommige downloadprogramma\'s kun je dit instellen.\r\nEr is, voor hoever ik weet, geen mogelijkheid in Windows om de gedeelde internet maar een bandbreedte te geven van 50 kb (waarschijnlijk bedoel je kB).\r\nMisschien zijn er tooltjes voor te vinden op het internet die de bandbreedte verkleinen naar 50 kb voor de 2de PC. Maar daarvoor zou je zelf even moet rondkijken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2006 volgens mij kan je dit ook in sommige routers instellen,\r\nmaar dit is dan wel gelijk een vaste waarde.\r\n\r\nmet welke routers dit kan weet ik niet.\r\n\r\nmaar vertel ook eens wat voor opstelling je hebt :\r\ninternet via een router gedeeld of op een andere manier\r\nen om welk progje gaat het (dat op de download pc dus) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2007 opstelling is via de router naar de pc waar ik snel wil downloaden en dan zit er nog een uitgang in die naar de andere pc gaat, er staat bij de ene ingang 100m en bij de andere 10m. als ik de kabel daarin doe heb ik geen verschil in de snelheid. \r\nhet is een netgear fs105. \r\n\r\nik zoek nog wel even naar een programma. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 ik zou er persoonlijk voor kiezen om beide pc\'s vanaf de router op internet te zetten ,\r\nnu kan je waarschijnlijk internet niet op als je download pc uit staat.\r\nen je haalt volgens mij geen voordeel uit deze opstelling.\r\n\r\nmaar goed daar ging je vraag niet over. of je op deze router de snelheid kunt \r\nverdelen weet ik niet en mijn kennis hierover is te gering.\r\nsucces Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 Kun je met deze opstelling tegelijk op beide pc\'s verbinding maken.\nIk heb het model even opgezocht en het is vlgs mij een switch en geen router.\nAls dt klopt kun je beter een router kopen en dan gelijk één waarmee je de bandbreedte kunt in stellen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen