Ga naar inhoud

gedeeld internet snelheid instellen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

In sommige downloadprogramma\'s kun je dit instellen.\r\nEr is, voor hoever ik weet, geen mogelijkheid in Windows om de gedeelde internet maar een bandbreedte te geven van 50 kb (waarschijnlijk bedoel je kB).\r\nMisschien zijn er tooltjes voor te vinden op het internet die de bandbreedte verkleinen naar 50 kb voor de 2de PC. Maar daarvoor zou je zelf even moet rondkijken.
Link naar reactie
opstelling is via de router naar de pc waar ik snel wil downloaden en dan zit er nog een uitgang in die naar de andere pc gaat, er staat bij de ene ingang 100m en bij de andere 10m. als ik de kabel daarin doe heb ik geen verschil in de snelheid. \r\nhet is een netgear fs105. \r\n\r\nik zoek nog wel even naar een programma.
Link naar reactie
ik zou er persoonlijk voor kiezen om beide pc\'s vanaf de router op internet te zetten ,\r\nnu kan je waarschijnlijk internet niet op als je download pc uit staat.\r\nen je haalt volgens mij geen voordeel uit deze opstelling.\r\n\r\nmaar goed daar ging je vraag niet over. of je op deze router de snelheid kunt \r\nverdelen weet ik niet en mijn kennis hierover is te gering.\r\nsucces
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...