Ga naar inhoud

printer instellen op laptop


Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs de harddisk van mijn Acer T-202 laptop (5 gb. en Celeron 650 processor) voorzien van een nieuwe harddisk van 60 gb., deze in 3 partities ingedeel en Windows XP erop gezet. Dit draait prima. Bij het installeren van mijn Canon MPC-190 printer wordt de software volledig geinstalleerd, bij het aansluiten en verwijderen van de usb kabel hoor je ook een geluid, het systeem geeft ook aan dat de printer gereed is voor gebruik. Als ik echter wil gaan printen geeft de laptop aan dat de printer niet is aangesloten. Onder USB zou deze echter volledig zelfstandig de basisinstellingen moeten overnemen. Wie helpt me?
Link naar reactie
Tamelijk veel computers kunnen er, tegen de afspraken in, niet tegen als USB-aansluitingen doorelkaar worden gebruikt voor verschillende dingen of ook, als je een apparaat niet steeds op dezelfde USB-aansluiting prikt waarop het de eerste keer was herkend en geïnstalleerd.\r\n\r\nDaarbij nog: voordat je het apparaat weer wegneemt, \"veilig verwijderen\" gebruiken.\r\n\r\nKijk eens terwijl de printer is aangesloten in je apparatenlijst, kans dat het apparaat er meer dan 1x in staat.\r\n\r\nMisschien is er zo een situatie ontstaan die alleen valt op te lossen door de installatie van de printer eerst ongedaan te maken, vervolgens geheel opnieuw installeren en voortaan èn alleen op die éne USB-aansluiting houden èn voor wegnemen eerst \"veilig verwijderen\" toepassen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...