Ga naar inhoud

Vergelijk van HDD recorders

Aanbevolen berichten

[SIZE=2]Ik zou graag wat ervaringen willen horen (lezen) met betrekking tot HDD/DVD recorders. Al flink zitten googelen en het één en ander gevonden, maar ben hierbij niet altijd overtuigd van [FONT=Garamond][FONT=Arial][COLOR=#000000]objectiviteit van de beoordelingen. Bij de consumentenbond is er een test gedaan, maar om deze te lezen moet je lid worden...:^) [/COLOR][/FONT][/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][/SIZE] \n[SIZE=2][/SIZE] \n[SIZE=2][/SIZE] \n[SIZE=2][FONT=Garamond][FONT=Arial][COLOR=#000000]@ modje> Ik twijfelde of [/COLOR][/FONT][/FONT][FONT=Garamond][FONT=Arial][COLOR=#000000]deze vraag hier of in \"overige\" geplaatst moest worden. Omdat het [I]HDD[/I] betreft heb ik \'m maar hier neergezet.....:?: [/COLOR][/FONT][/FONT][/SIZE]
Link naar reactie
Ik heb ongeveer 8 maanden de pioneer dvr-540-s in gebruik en het bevalt goed, en is ruimte besparend .Ik heb al mijn video banden die ik wilde bewaren op dvd gezet en heb nu geen video recorder meer . Bij het om zetten naar dvd werd de kwaliteit verbeterd dus dat was een mee valler.Ik heb dit model gekozen omdat hij plus en min schijven aan kan .Er zit een Guide plus in (programmagids) 160 gb en bij EP opname 204 uur op de hd .Het over zetten naar dvd duurt 10 min en dat kan je zien met een klein pijltje in de display van de recorder voor de rest zie je niet dat hij bezig is het is een min puntje als je het niet weet .Nog een min punt is dat guide drie maal daags een update haalt er zit een hd in dus ook een fan voor koeling dus je hoort een licht geluidje maar veel minder als van de pc .Nog een min punt is als de spanning van het toestel afgeweest is ben je de guide kwijt en moet hij 24 een update halen maar gelukkig komt een stroom storing niet veel voor .\r\nVoor de rest heb ik er nog geen dag spijt van gehad geen geklungel meer met banden die altijd vol stonden en waar niks af mocht nee ik vind het een oplossing.\r\nSucces
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...