Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2006 Delen Geplaatst: 25 december 2006 Ik kocht onlangs een sony vgn FE31M. Nu wil hij niet meer opstarten. De batterij zit erin en de netadapter is aangesloten. De lichtjes branden van de aan/uittknop en batterij branden. Ik heb hem al een paar keer opnieuw af-en aangelegd door op de aan/uitknop te drukken. Maar er komt niets op mijn beeldscherm. Iemand enig idee hoe dit komt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2006 lijkt erop dat de verbinding naar het beeldscherm \'los\' zit\r\nonlangs gekocht? nog garantie? dan terug naar de verkoper voordat je zelf gaat prullen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2006 Misschien helpt het wanneer je de batterij er helemaal uit haald?\r\nOf de batterij eruit en dan opstarten.\r\nExtern beeldscherm proberen, dus vanachter op je laptop aansluiten.\r\nHeb je hem perongeluk niet in een dockingstation gehad?? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen