Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2006 Delen Geplaatst: 25 december 2006 Goedemorgen iedereen,\r\n\r\nIk heb laatst een dvd gedownload met ondertiteling en in Radlight de film met ondertiteling afgespeeld. Dit ging allemaal prima. Toen heb ik de film omgezet met Win Avi Videoconverter. Van avi heb ik vob en sub bestanden met ondertiteling erbij gemaakt.\r\n\r\nEn toen heb ik de bestanden met clonedvd gebrand. Toen ik de film op mijn dvd speler ging bekijken zag ik dat het geluid voorliep en dan een paar seconden later zie je pas de mensen praten. \r\n\r\nIk heb al vanalles geprobeerd maar ik weet niet hoe ik het goed kan krijgen heb nog nooit eerder dit probleem gehad want doe het met al mijn films zo en dat gaat allemaal prima tot nu. Maar als ik de film zo afspeel via radlight op mijn computer loopt alles gewoon goed.\r\n\r\nHeeft iemand misschien een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?\r\n\r\nBedankt alvast en fijne kerstdagen! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2006 [QUOTE=19kim86;281804]Goedemorgen iedereen,\r\n\r\nIk heb laatst een dvd gedownload met ondertiteling en in Radlight de film met ondertiteling afgespeeld. Dit ging allemaal prima. Toen heb ik de film omgezet met Win Avi Videoconverter. Van avi heb ik vob en sub bestanden met ondertiteling erbij gemaakt.\r\n\r\nEn toen heb ik de bestanden met clonedvd gebrand. Toen ik de film op mijn dvd speler ging bekijken zag ik dat het geluid voorliep en dan een paar seconden later zie je pas de mensen praten. \r\n\r\nIk heb al vanalles geprobeerd maar ik weet niet hoe ik het goed kan krijgen heb nog nooit eerder dit probleem gehad want doe het met al mijn films zo en dat gaat allemaal prima tot nu. Maar als ik de film zo afspeel via radlight op mijn computer loopt alles gewoon goed.\r\n\r\nHeeft iemand misschien een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?\r\n\r\nBedankt alvast en fijne kerstdagen![/QUOTE]\r\n\r\nUPDATE:\r\n\r\nHet is mij na veel programma`s te hebben geprobeerd eindelijk gelukt dus deze topic is niet meer van toepassing. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2006 Misschien leuk als je even uitlegt wat je allemaal gedaan hebt weten de andere forumleden die ook met zoeen probleem in de toekomst te maken krijgen wat er aan moet gebeuren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2006 Okeej;)\r\n\r\nNou wat heb ik gedaan ik heb een programma genaamd ConvertXtoDvd gebruikt om de film en de ondertiteling te converteren in vob en sub bestanden en daarna gebrand met hetzelfde programma. Toen heb ik de dvd afgespeeld en hier zit geen vertraging in het geluid en het beeld. Dus hij werkt:)\r\n\r\nJe moet wel zorgen dat je een serial nummer te pakken krijgt want met de zogenaamde \"probeer versie\" krijg je een watermerk in de film en heb je dus eigenlijk niks aan de film maar met een serie nummer werkt het prima:)\r\n\r\nIk heb trouwens toch nog een vraagje.. weet iemand misschien een programma waarbij ik srt bestanden (ondertiteling) zelf kan veranderen en daarna weer opslaan als srt bestand?\r\n\r\nbedankt alvast!:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2006 Bedankt vor je uitleg.\nje kan het proberen met subtitle work Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2006 [QUOTE=rajo;282015]Bedankt vor je uitleg.\r\nje kan het proberen met subtitle work[/QUOTE]\r\n\r\nokeej bedankt zou je misschien kunnen vertellen waar ik dat programma kan downloaden want ik krijg hem zo niet gevonden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen