Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2006 Delen Geplaatst: 23 december 2006 Hallo allemaal,\r\n\r\nik heb een vraag. Ik heb een (video) DVD met een concert/optreden. Nu wil ik voor in de auto hiervan een audio CD maken. Weten jullie een - liefst gratis - programma om die conversie te maken.\r\n\r\nAlvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2006 Zijn er wel een paar: [url]http://www.google.com/search?sourceid=captaincaveman&hl=nl&hl=nl&q=DVD%20to%20Audio[/url] , maar ik ken zo geen freeware programma. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2006 Ja dank je, zover was ik ook, maar het gaat nou juist om een gratis ripper. Ik heb maar één audio DVD met een concert en dat concert wil ik in de auto kunnen afspelen. Een beetje programma zit snel rond de 30 Euro en dat heb ik voor de DVD ook betaald..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2006 Weet je zeker dat die CD al niet bestaat: (p2p of zo?) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2006 Nee, die bestaat niet. Heb al bij LimeWire gekeken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2006 Als je even op mijn profiel klikt, kun je me een persoonlijk bericht sturen... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2006 probeerde het door mijn instellingen aan te passen, maar lukt niet :-( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2006 krijg ik net door op een ander forum:\r\n[url]http://www.glump.net/content/audio_dvd_rip/guide.htm[/url]\r\n\r\nga ik morgen wel ff lezen. Misschien heb je er ook iets aan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2006 Hartstikke goed dat je dit nog even laat weten.... Ik ken deze methode niet.\nIemand anders die het forum doorzoekt heeft hier ook weer iets aan...(Y) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen