Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2006 Delen Geplaatst: 23 december 2006 Ik heb al een tijdje geleden een SMC ADSL BarricadeG gekocht, alles ingesteld en werkt als een trein. Alleen was hij nog steeds onbeveiligd. Nou daar zal ik vandaag eens wat aan doen dacht ik.\r\n\r\nNu heb ik bij mijn router instellingen de \"WPA\" beveiliging aangezet. Alle instellingen op default gelaten, alleen een Pre-shared Key ingevuld. Op mijn laptopje geprobeerd verbinding te maken, hij \"ziet\" de router wel, maar zegt dat hij krijgt geen netwerkadres. \r\n\r\nHeb al geprobeerd om de software heen te werken, en dus via de windows draadloze netwerkverbindingen verbinding te maken met de router, werkt niet. Zelfde probleem.\r\n\r\nHeeft er iemand nog tips of suggesties? Want als ik de WPA weer afzet, werkt het weer gewoon.\r\n\r\nGroetjes jilles. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2006 Ja als je op je router wpa-beveiliging inschakeld moet je dat bij je verbindings-instellingen van windows ook doen dat kan als je naar de eigenschappen van je draadloze verbinding toe gaat en daar klikt op draadloze netwerken en bij voorkeursnetwerken klik je op eigenschappen en daar kun je bij netwerkverificatie kiezen welk soort beveiliging je wilt deze moet dan overeenkomen met de soort die je op je router hebt ingesteld.\r\nIs dit wat je bedoelde of heb ik je verkeerd begrepen? 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen