Ga naar inhoud

gratis

Anoniem2

Aanbevolen berichten

• 3 weken later...
Grafisch is deze OS naar mijn mening stukken lelijker dan Vista, allerlei van die amateuristische effectjes. Je kan over Vista veel zeggen, maar het ziet er zeker gelikt/professioneel uit. Over de rest van deze OS weet ik niks, maar om nou meteen \'\'Bye Vista, you\'re to old and simple !\" te zeggen lijkt me wat voorbarig: zo slecht is Vista niet.
Link naar reactie
Zo te zien is dat een experimentele 64-bits Linux distro. Waarmee dus in één klap je argumenten wat Vista betreft (oud en te simpel) onderuit gehaald worden. Linux is namelijk al veel ouder en er zijn - voor de gemiddelde gebruiker - nauwelijks programma\'s voor te vinden (probeer jij maar eens om een gemiddeld spel op Linux aan de praat te krijgen zonder daarvoor eerst een hoop kunstgrepen te hoeven uithalen).\n\nEerlijk gezegd betwijfel ik of die specifieke distro ook op een ouwe Celeron draait, aangezien hij 64-bits is. En een Celeron dus niet. Plus dat je er zo te zien toch een vrij aardige videokaart voor nodig zult hebben, dat zal ook nog verschil maken.\n\nHet laatste punt wat ik nog heb, is dat veel mensen de Windows XP interface nog te ingewikkeld vinden. Dus die zullen hier al helemaal knettergestoord van worden. Voor mij hoeft het ook niet, zo\'n 3D desktop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...