Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2006 Delen Geplaatst: 21 december 2006 Na een aantal upgrades gedaan te hebben : videokaart en cpu cooler en bios batterij eruit en erin gezet\r\n\r\nMaar als ik opstart kom ik niet verder als de bios.\r\nDe bios herkent geen hardeschijf, maar de ide cdrom drives\r\nHeb al andere IDE kabel eraan gehangen maar blijf met hetzelfde probleem\r\n\r\nIk heb de jumper settings allemaal geprobeerd maar werkt niet.\r\nHardeschijf is levend heb m in andere pc gehangen toen werkte hij wel\r\n\r\nEn kan nergens in bios vinden auto ide detect verder staat het meeste op auto maar geen teken van de hardeschijf\r\n\r\nIk heb een asus moederbord p4pe Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2006 Gewoon op Auto zetten moet voldoende zijn.\n \nControleer de stroom aansluiting eens, of ruil die even om met de stroom van de cd/dvd\n \nHandleiding is te vinden op [URL]ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/mb/sock478/p4pe/[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2006 alsde pc opstart hoor je dan pieptoontjes? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2006 Mogelijkheid: **Vermoedelijk hoort er een diskette met een driver van de raid controller bij**?\r\nKijk op de website van de fabrikant en volg de instruktie`s nauwgezet op.Je moet deze diskette gebruiken tijdens de set-up van Windows.\r\nZelf heb ik een Maxtor schijf met een dergelijke diskette....... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2006 Tnx bruikbare tip ik ga het meteen proberen\r\nTNX Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen