Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2006 Delen Geplaatst: 20 december 2006 Hoi forum-people,\r\n\r\nIk heb \'n klein probleempje met mijn mediaplayer.\r\n\r\nSinds een paar maanden zien mijn vrienden op msn niet meer welke muziek ik draai.\r\nNiet via mediaplayer maar ook niet via iTunes, wat eerder met beiden wel ging.\r\nIk heb bij msn keurig aangevinkt dat ik \"alle muziek die ik draai weer wil geven\"bij msn..\r\nAlleen doet hij dat niet meer..........:( \r\nIk heb mediaplayer 11.....wat best goed werkt maar sinds ik die geïnstalleerd heb geeft deze ook niks meer weer op msn.\r\nIk heb gisteren geprobeerd om mediaplayer 10 weer te installeren maar blijkt niet te kunnen omdat ik steeds 11 te zien krijg als ik op zoek ga naar 10....:confused: \r\n\r\nWie kan mij helpen met dit probleempje??\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nTrudy Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2006 ik dne kdat het niet aan de player ligt maar an de msn.\r\nmischien wegdoen en dan opniew dowloaden;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2006 Zal proberen msn opnieuw te installeren.\r\nIk hoop dat dan het probleem opgelost is....\r\nBedankt voor de tip.\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nTrudy Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2006 Ga in het optie-menu van Media Player eens op zoek naar het onderdeel Invoegtoepassingen. Het kan goed zijn dat de plugin die zorgt voor de verbinding tussen WMP en MSN uitgeschakeld is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen