Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2006 Delen Geplaatst: 19 december 2006 Waarom worden er sommige foto\'s van een website alleen een rood kruis weergegeven en hoe kan ik die foto\'s dan toch zichtbaar maken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2006 Meestal houd dit in dat de foto`s niet mee zijn upgeload dus de foto`s staan niet op de server.\ngeef even een linkje kunnen we zien of er misschien iets anders nog mis is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2006 Is in de meeste gevallen een fout op de webpagina.\n(foto\'s staan niet op de server, of de naam klopt niet) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2006 Dit is de link:\r\n[url]http://www.moederannecasting.nl/modellen.php?page=kinderen[/url]\r\n\r\n(sorry voor de vertraging, was naar een cursus) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2006 Je kunt rechtsklikken op de plek waar de foto eigenlijk zou moeten verschijnen, dan kiezen voor eigenschappen en dan zie je bij de 1e grote foto; [URL]http://www.mijncms.com/cmsimages/5/3049A11.jpg[/URL]\n \nEn die is op dit moment niet beschikbaar.... evenals al die andere plaatjes. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2006 dus het ligt (eindelijk eens) niet aan mij? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2006 [quote=Baskloris;280912]dus het ligt (eindelijk eens) niet aan mij?[/quote]\n \nHet kan zijn dat jij de foto\'s per ongeluk van de server h.......\n \n \nOké, het ligt eindelijk eens niet aan jou :cool: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2006 pfoe........................ Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen