Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2006 Delen Geplaatst: 19 december 2006 Hallo,\r\n\r\nIk heb een Acer notebook met een verborgen systeemherstel partitie. De andere partities (schijven) zijn C en D en gebruiken FAT32. Ik heb de D schijf kunnen converteren naar NTFS en wil de C schif ook converteren. Mijn vraag is als ik de C ook converteer is eensysteemherstel m.b.v. de verborgen partite nog mogelijk of \"ziet\" de verborgen partitie de C schijf niet omdat deze in NTFS fileformat is?\r\n\r\nalvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2007 Je kunt nog steeds systeemherstel gebruiken ook als je schijf NTFS is.\n\nHet converteren kun je gewoon als je bent aangemeld en een dos/venster hebt geopend hebt. De converteer regel intypen. (convert C: /fs:ntfs).\nAls het dos-venster bezig is deze niet weg klikken anders gaat het heel erg fout.\n\nLet Op: oudere versies van windows kunnen niet met NTFS overweg. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 Hallo,\r\n\r\nSorry dat ik wat laat reageer maar ik bezoek deze forum niet altijd!\r\nIk heb ondertussen de cen d schijf geconverteerd en het werkt prima.\r\nIk heb ook even geprobeerd om het systeemherstel programma te draaien\r\nen het start goed op. Ik heb geen herstel echt uitgevoerd omdat ik dan \r\nalles weer moet her-installeren:) \r\nBedankt voor je hulp,\r\n\r\nEugene Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen