Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2006 Delen Geplaatst: 18 december 2006 Ik zelf werk met volle tevredenheid met Pinnacle studio 9 S/E. Wat is het verschil met Studio 10 en kan ik Studio 9 upgraden naar Studio 10? Verder zitten er op veel overgangen en geluiden die op mijn computer nog vergrendeld staan. Voor elke vergrendeling moet je erg veel geld betalen. Zijn er andere mogelijkheden om ze ontgrendeld te krijgen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2006 Ik heb 10 geinstalleerd en er snel weer afgegooid. Het draaide voor geen meter. Beeld schokkerig en niet synchroom met de audio en tijdnotering van de DV. Verder zag ik zo snel niet de meerwaarde van 10 dan alleen maar nog meer overgangen en Pimp-onderdeeltjes die ik voor een strakke video toch niet gebruik. Persoonlijk ben ik dus niet (mijn pc was het even wel) kappot van versie 10. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2006 Hallo,\n\nIk heb zowel 9 als 10+ en werk met allebei tot volle tevredenheid.\nStudio 10 heeft t.o.v. 9 weer wat meer mogelijkheden.\n\nPatrick Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2006 Je hebt geen echte versie 9 .\r\nEen s/e versie is een special editie die gratis bij hardware wordt meegeleverd en die minder kan.\r\nWil je meer kunnen dan moet je het prg gewoon kopen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen