Ga naar inhoud

Pinnacle Stusio 9 S/E: film maken lukt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Na het editten van een film m.b.v. Pinnacle Studio 9 S/E, wil ik de film laten maken. De film is bij elkaar ongeveer 55 minuten lang. Ik druk dus op film maken en kom in het menu waar je kan kiezen tussen MPEG, STREAM, Schijf, e.d. Ik heb al geprobeerd om een dvd en een MPEG te maken, maar iedere keer stopt hij ermee (Bij MPEG na 80 % en bij dvd na 40%). Bij de status staat dat het programma nog bezig is en de balk onder het beeld beweegt nog wel, alhoewel er ook niets meer bij komt. Bij de info over de schijf \"vrij\" en \"gebruikt\" gebeurt dus ook niets meer. Volgens taakbeheer van Windows XP Pro, is Pinnacle nog steeds actief. Weet iemand waarom de film niet wordt afgemaakt en wat hier aan te doen is?
Link naar reactie
Misschien heb ik t probleem gevonden: Nl. het verzetten van 2 van de geluiden naar een andere directory terwijl ik ze in die film gebruikte. Bij het openen van de film vroeg t programma of hij ernaar moest zoeken en dat heb ik uiteraard gedaan. Misschien is er daar wat fout gegaan. Wat bedoel je met menu\'s? Zijn dat die stukken tekst bijv. voor een aftiteling? Die heb ik hier en daar nl. wel gebruikt.
Link naar reactie
Als je de film in onderdelen maakt en je kunt dan met een menu kiezen wat er eerst moet worden afgespeeld . Zulke dingen kunnen ook met pinnacle ,maar als daar fouten in zitten wil het prg ook vastlopen . Ik weet niet precies hoe pinnacle werkt ,ik heb dit op andere forums wel eens gelezen . Ik werk zelf met MediaStudioPro van Ullead.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Heeft er iemand goed verstand van Pinnacle studio 9 om probleem verholpen..\r\nwat ik dit probeer goed te beschrijven wat het precies probleem is.\r\nik heb perfekt geinstalleerd alles erop en aan, en mn camcorder JVC Everico (merk).\r\nen film goed op schijf gezet bij Pinnacle gezet, en ik wou film openen, dan krijg ik elk keer een bericht..\r\n\r\n\"Initialisatiefout opnameapparaat\"\r\nPinnacle Plus probeert een DV- of digital 8-camcorder via een 1394-poort te initialiseren.\r\nProbeert u analoge video op te nemen:\r\n1.Klik op setup- opnamebron en selecteer het juiste opname app. voor video.\r\n2.open het linkerpaneel op de voortgangsmeter en stel de juiste analoge ingangspoort voor video in.\r\ndie heb ik overal goed gezocht maar het blijft die bericht terugkomen..\r\nmn camcorder is goed maar pinnacle is het probleem\r\ndus kan iemand mij eens goed uitleggen en hoe het werkt .....\r\n\r\nbij fotobewerking is goed perfect en probleemloos verlopen.
Link naar reactie
Heeft er iemand goed verstand van Pinnacle studio 9 om probleem op te lossen!\r\nwat ik dit probeer goed te beschrijven wat het precies probleem is.\r\nik heb perfekt geinstalleerd alles erop en aan, en mn camcorder JVC Everico (merk).\r\nen film goed op schijf gezet bij Pinnacle gezet, en ik wou film openen, dan krijg ik elk keer een bericht..\r\nik heb ook op dvd gezet maar blijft hetzelfde bericht\r\n\r\n\"Initialisatiefout opnameapparaat\"\r\nPinnacle Plus probeert een DV- of digital 8-camcorder via een 1394-poort te initialiseren.\r\nProbeert u analoge video op te nemen:\r\n1.Klik op setup- opnamebron en selecteer het juiste opname app. voor video.\r\n2.open het linkerpaneel op de voortgangsmeter en stel de juiste analoge ingangspoort voor video in.\r\n\r\ndie heb ik overal goed gezocht maar het blijft die bericht terugkomen..\r\nmn camcorder is goed maar pinnacle is het probleem!!\r\ndus kan iemand mij eens goed uitleggen en hoe het werkt .....\r\n\r\nbij fotobewerking is goed perfect en probleemloos verlopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...