Ga naar inhoud

installeren monopoly junior lukt niet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,\r\n\r\nIk wil voor mijn zoontje monopoly junior installeren, maar zodra dit is gebeurd krijg ik de melding dat ik niet kan spelen op mijn OS microsoft Windows NT workstation.\r\nWat betekend dit? wij hebben windows 2000 XP en helaas ben ik niet echt goed met computers, dus alsjeblieft leg alles stapje voor stapje uit aan een zeer blonde moeder!!:-P \r\n\r\nAlvast hartstikke bedankt voor jullie tijd en aandacht! Hopelijk reageren jullie snel, zodat mijn zoontje dit spel kan spelen....\r\nMoet trouwens wel zeggen dat toen wij deze pc net hadden, hij dit spel wel kon spelen, hoe kan het dan dat dit nu niet meer kan?? HELP!!!!!
Link naar reactie
Ik heb wondows xp, sorry wist niet dat dit zo belangrijk was.....\r\nHeel leuk die antwoorden, maar zoals ik in het begin al zei, ben erg blond in dit soort zaken, dus het zou fijn zijn als jullie me dan duidelijke, en stap voor stap antwoorden zouden kunnen geven. Helaas ben ik echt geen ster met die pc, vandaar....\r\nHoe kom ik aan een ander virtueel systeem, hoe werkt dit, wat moet ik doen, HOE moet ik het doen????? Please, duidelijke hulp, anders kom ik er echt niet uit!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...