Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2006 Delen Geplaatst: 17 december 2006 Goedemorgen allemaal,\r\n\r\nIk wil voor mijn zoontje monopoly junior installeren, maar zodra dit is gebeurd krijg ik de melding dat ik niet kan spelen op mijn OS microsoft Windows NT workstation.\r\nWat betekend dit? wij hebben windows 2000 XP en helaas ben ik niet echt goed met computers, dus alsjeblieft leg alles stapje voor stapje uit aan een zeer blonde moeder!!:-P \r\n\r\nAlvast hartstikke bedankt voor jullie tijd en aandacht! Hopelijk reageren jullie snel, zodat mijn zoontje dit spel kan spelen....\r\nMoet trouwens wel zeggen dat toen wij deze pc net hadden, hij dit spel wel kon spelen, hoe kan het dan dat dit nu niet meer kan?? HELP!!!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2006 hij kan alleen op windows 95 en 98 \r\n\r\nps ik heb dit spel ook gehad;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2006 is er dan geen mogelijkheid meer om het spel alsnog te spelen? Kan iemand helpen?? Tis toch raar dat het niet maar kan als je een nieuwere versie hebt?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2006 Je zegt dat je Windows 2000 XP hebt. Welke van de 2, XP of 2000 heb je echt?\r\n\r\nJe kunt in XP nog een compatibiliteitsmodus proberen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2006 Ander virtuel systeem dan kan je op van alles draaien zonder dat dit schade kan aanleveren aan je originele stuurprogramma Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2006 Ik heb wondows xp, sorry wist niet dat dit zo belangrijk was.....\r\nHeel leuk die antwoorden, maar zoals ik in het begin al zei, ben erg blond in dit soort zaken, dus het zou fijn zijn als jullie me dan duidelijke, en stap voor stap antwoorden zouden kunnen geven. Helaas ben ik echt geen ster met die pc, vandaar....\r\nHoe kom ik aan een ander virtueel systeem, hoe werkt dit, wat moet ik doen, HOE moet ik het doen????? Please, duidelijke hulp, anders kom ik er echt niet uit!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2006 Je kunt rechtsklikken op het icoontje van Monopoly en dan kiezen voor Eigenschappen > tabblad compabiliteit.\n \nZet dan een vinkje bij: \"Dit programma in deze compabiliteitsmodus uitvoeren:\"\n \nKies dan Windows 98 / Windows ME\n \nEn klik op toepassen.\n \nDan nog eens proberen of het spel wil starten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2006 ik ga het direct even uitproberen!! thanks, kom het zo vertellen.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaa!!! het werkt!! Hartstikke bedankt voor je hulp en duidelijke antwoord ctrlaltdelete!!!, je bent een kanjer in de ogen van mij en mijn zoontje!! Dikke kuzzz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2006 Mooi dat \'t gelukt is.\n \nNu snel straten kopen !!! :mrgreen: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen