Ga naar inhoud

Branden van .avi bestanden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=tjoekse;279246]een avi kun je toch gewoon als iso branden ?[/QUOTE]\r\n\r\nSinds wanneer en waarmee dan.?\r\nAls het een divx avi is of een dv-avi ,,dan zal hij eerst omgezet moeten worden naar een mpg2 file volgens de dvd specificatie\'s ,voordat je er een dvd van kunt maken.\r\nNerovisionexpres ,en o.a easy cd-dvd creator doen dat allebij.
Link naar reactie
[quote=Animal;279315]Sinds wanneer en waarmee dan.?\nAls het een divx avi is of een dv-avi ,,dan zal hij eerst omgezet moeten worden naar een mpg2 file volgens de dvd specificatie\'s ,voordat je er een dvd van kunt maken.\nNerovisionexpres ,en o.a easy cd-dvd creator doen dat allebij.[/quote]\nhad er al een vraagteken achter gezet.\nmaar ik bedoel zo.\n[U][COLOR=#004770][URL]http://www.divxworld.nl/divx_dvd.htm[/URL][/COLOR][/U][URL=\"http://www.divxworld.nl/divx_cd.htm\"][/URL]
Link naar reactie
Je kan via StartSmart van nero naar het tabblad \"foto en video\" daar klik je op icoon \"maak uw eigen dvd-video\" Ga naar \"add videofiles\" en zoek je avi bestandje .Voer hier je avi bestand in en klik volgende, je kan een menu aanmaken wat je op je dvd speler bij opstart ziet,maar je kan het ook zo laten en vervolgens branden(kan wel ff duren). Nero zet je .avi nu om in een door je dvd speler geaccepteerd formaat.\r\n\r\nSuc6
Link naar reactie
Ik heb een redelijk aantal foto\'s (en ook een paar filpmjes die ik met mijn fototoestel heb gemaakt) in mappen op mijn pc staan en wil die nu branden om via de dvdspeler en tv te kunnen bekijken. \r\nIk heb het via het met de pc meegeleverde programma Nero vandaag via \"data\"op een dvd gebrand maar de dvd werkt niet in de dvdspeler.Ik krijg de melding \"bad dvd\". Ik heb dus iets fout gedaan, maar ik ben een leek op dit gebied.\r\n\r\n-Kan ik de foto\'s en filpjes het beste op een Cd of DVD branden.\r\n-Wat is een heel eenvoudig brandprogramma.\r\n-Is er ergens een handleiding te vinden?\r\n\r\nAlvast heel hartelijk dank voor de hulp
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...