Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van vista?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Jij had geld te veel, of hoe moet ik dat zien?\r\n\'t zal nog wel een jaartje of wat duren voordat ik naar Vista over ga. Ik heb als voorwaarde gesteld dat SP1 voor Vista uit moet zijn, voordat ik \'t aanschaf.\r\n\r\nMaar jij hebt ze nu allebei. Welke versie moet de meer-dan-gemiddelde-maar-niet-extreme computeraar aanschaffen? Home Premium, of Ultimate? Met andere woorden: wat zijn de belangrijkste features die extra zijn in Vista Ultimate, t.o.v. Home Premium?\r\n\r\n\r\nWat ik van Vista vind?\r\nIk heb de beta gedraaid, zonder Aero, want dat kan m\'n grafische kaart niet aan.\r\nHet ziet er goed uit, veel beter dan dat zuurtjes-blauw in XP. Zo goed zelfs dat ik een van de standaard-achtergronden uit Vista als bureaublad heb ingesteld op m\'n XP.\r\nUser Account Control is irritant, maar omdat \'t er veiliger van wordt, neem ik dat voor lief.\r\nAl met al is Vista een enorme verbetering tov XP, maar XP zal nog minstens tot 2010 mee kunnen (als Microsoft de support niet staakt voor die tijd).
Link naar reactie
[quote=TarUnited;279151]Al met al is Vista een enorme verbetering tov XP, maar XP zal nog minstens tot 2010 mee kunnen (als Microsoft de support niet staakt voor die tijd).[/quote]\nXP kan nog tot 2014 mee.\n \nMicrosoft brengt nog een 3e SP uit voor XP in 2008 (ze hebben de datum onlangs weer verschoven van juli 2007 naar \"ergens\" in 2008 en bovendien hebben ze gezegd een vorig OS tot 7 jaar na het verschijnen van een nieuw OS te blijven ondersteunen.
Link naar reactie
[quote=Foo Fighter;279177]Deze snao ik even niet.[/quote]\n\n[QUOTE]Is er ook een link om het Bureaublad van Vista op mijn XP\nte zetten?[/QUOTE]\n\nIk denk niet dat ik de link hier neer mag zetten... Je kunt in je profiel aangeven dat je Privé Berichten wilt ontvangen. Dan kan ik je even persoonlijk een berichtje sturen... een Pbeetje dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...