Ga naar inhoud

Andere gebruiker kan geen MP3 afluisteren!

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nSinds een tijdje heb ik het vervelende fenomeen dat ik als administrator wel bepaalde MP-3\'s kan afspelen, maar als mijn vriendin onder haar account inlogt, zij deze MP-3\'s NIET kan afspelen. Maakt niet uit welk programma je gebruikt (Winamp, BS player, VLC media player), het lukt gewoon niet.\r\nAls ik als administrator dan deze MP-3\'s converteer naar MP-3\'s (yep, gewoon zelfde bestand-formaat) met Easy CD Extractor, dan kan zij daarna deze MP-3\'s weer WEL afluisteren (maar de originele nog steeds niet..). Oude MP-3\'s afspelen lukt meestal nog wel, maar met nieuw verkregen MP-3\'s is het een drama.\r\n\r\nIk heb me al suf gezocht op internet voor een oplossing maar kom hier nauwelijks iets over tegen :( .\r\nAangezien ik dit fenomeen voorheen niet had en ik geen instellingen veranderd heb, vermoed ik dat het iets te maken heeft met de auto-updates van Windows (ik gebruik XP (Po editie), maar wat??\r\n\r\n\r\nHopelijk heeft hier iemand raad ??\r\n\r\nAlvast dank!!
Link naar reactie
het kan niet met gebruikersrechten van geluidsbetanden te maken hebben, want daar heb ik niets in veranderd en tot voor kort kon zijn alle MP-3\'s afluisteren die ik ook kan afluisteren. De MP-3\'s staan in een map die voor beiden toegankelijk is en waar beiden alle rechten hebben.\r\n\r\n\r\nHet probleem ontstaat dus op het moment dat ik nieuwe MP3\'s toevoeg, bijvoorbeeld een nieuw album die ik dan als subfolder in deze totale folder zet. Die kan zij dan niet meer afluisteren.\r\n\r\nZou het soms met het type MP-3 te maken kunnen hebben?? Als ik ze immers omzet naar MP-3 met Easy CD extractor, dan kan zij deze omgezette MP-3\'s WEL afluisteren (de originele nog steeds niet)....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...