Ga naar inhoud

Pc stopt vlak voor bootscreen


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nEen vriendin van mij heft haar harde schijf aan mij gegeven om er ff naar te kijken. Ze was gestroffen door 6 virussen, dit heb ik kunnen zien omdat ik haar HD als slave in de mijne heb gestopt. Echter, als ik opstart met haar HD als Master (primary) Dan blijft hij hangen voor het bootscreen. Er is alleen een knipperend streepje te zien linksboven te zien, voor de rest is het scherm zwart. Ik kom ook niet in Veilige modus en met de installing die goed werkten optie lukt het ook niet!\r\n\r\nIk heb via de Windows CD opgestart en dan fixboot enzo gedaan, maar niets helpt.\r\n\r\nOok heb ik het register terug gezet uit de map Repair, maar dat was ook te vergeefs.\r\n\r\nWat zou er kunnen zijn en hoe kan ik dit oplossen.\r\nHet gaat om Windows XP Professional.\r\n\r\n\r\nGroeten,\r\nJeffrey
Link naar reactie
hoeveel partities heeft de hdd?\r\ninstalleer windows op een andere partitie waar nog geen besturingssysteem op is geïnstalleerd.\r\nje kan nu niet meer opstarten. door virussen. je hebt waarschijnlijk virussen verwijderd.\r\nals er trojans op de pc waren dan kan je nu niet meer nagaan welke schade er is opgelopen.\r\nvirussen kunnen onherstelbare schade aan de software toebrengen.\r\nbeveiliging met een goed firewall en virusscanner is noodzakelijk.\r\nwindows firewall houdt alleen aanvallen van buiten in de gaten.\r\nstel er wordt een trojaans paard op de pc geïnstalleerd via een exe bestand dan gaat deze opzoek naar verbinding met de pc van de aanvaller.\r\nwindows firewall houdt geen verkeer van binnen naar buiten tegen.\r\nvirusscanner en firewall van 1 merk zoals mcafee of norton is aan te raden.\r\nnorton is moeilijker te verwijderen als deze eenmaal geïnstalleerd is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...