Ga naar inhoud

Wie zeikt op Casema?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\n\n\nNiet echt iets, voor een discussie of zo, maar ik vraag me wel af, wie er zeurt op Casema?\n\nIk heb zelf al 7 jaar Casema, inmiddels op 3 verschillende adressen en nergens heb ik problemen gehad.\n\nAltijd verbinding, klantenservice bijne nooit hoeven bellen, als je belt wordt je snel geholpen.\n\nBen ik de enige die dat vind???\n\n\nGroet,\nMenno
Link naar reactie
Wij zitten nu bijna een jaar bij Casema (internet) en hebben sinds kort, mede door positieve ervaringen van anderen, ook Casema telefonie.\nOok ik ben zeer tevreden. Bij de aanvraag van telefonie was er administratief een fout ingeslopen, even gebeld, en binnen drie dagen een brief op de mat met de wijziging en vriendelijke groet van Casema.(Y)
Link naar reactie
Bij elke internetprovider gaan er dingen mis. Bij sommigen meer dan bij anderen, voorbeelden zijn UPC, Wanadoo (een tijdje terug), Speedlinq etc. Ook zijn er soms klachten over dure of onbehulpzame/onbekwame helpdesk, slechte service etc.\r\n\r\nAls het bij jou goed gaat, prachtig, en tel je zegeningen. Maar je hoeft niet representatief te zijn, en dus jouw positivisme zegt niets over de provider.\r\n\r\nIk vind je stelling of beter gezegd dit topic dus eerlijk gezegd een beetje onzinnig. Als je aandelen Casema hebt, dan kan ik het begrijpen, maar anders niet. Casema is niet beter of slechter dan de gemiddelde provider. \r\n\r\nTer vergelijking: ik zit bij XS4All. Goede, professionele provider, maar veel te duur. Al heb ik het er voor over, ik zal zeker geen fanclub oprichten.
Link naar reactie
Gedeeltelijk een met Avv.. Zo heb ik bijvoorbeeld hele positieve ervaringen met Planet, terwijl anderen dat weer niet hebben.\r\nCasema heeft Menno goede ervaringen mee, terwijl ik daar juist zeer slechte ervaringen mee heb. Klantenservice? Kennen ze die dan? \"Kastje-naar-de-muur-service\" lijkt een beter woord. :) \r\nTrage verbinding, automatische incasso\'s liepen ze mee te kl*ten en vervolgens aanmaningen sturen omdat je niet betaald zou hebben, klantenservice zal ik dus maar helemaal niet over beginnen.. Uren mee gesproken, allemaal verspeelde tijd.\r\nOp een gegeven moment de hele zaak maar opgezegd, 2 maanden later lag het internet van Planet er en hadden we de Casema verbinding ook nog steeds, dus zelfs dat konden ze niet regelen blijkbaar.\r\n\r\nDus ja, ik zeik inderdaad op Casema en raad het ook zeker niet aan bij iemand. Dat had heel makkelijk voorkomen kunnen worden als ze gewoon enigszins hun best gedaan om het probleem op te lossen, in plaats van steeds doorsturen naar iemand anders.\r\nMisschien dat het tegenwoordig beter is, maar aangezien er genoeg andere providers zijn zal je mij niet meer bij de Casema zien voor internet.\r\n\r\nOver Avv\'s mening dat dit een onzinnige thread zou zijn: Als ik het onderschrift van het forum zou nog eens lees dan staat er \"@home gebruikers: hier kan je klagen. xs4all gebruikers: prijs hier je provider. Of hulp bij problemen.\"\r\nMij lijkt dat dit dan dus ook de plaats is om eens te kijken wat mensen over een bepaalde provider denken als je daar benieuwd naar bent.
Link naar reactie
ook ik gebruik telefonie en internet van Casema. Alleen al die telefoonkabel van de KPN doorknippen gaf een geweldig gevoel. Tot op heden geen problemen met Casema. Altijd wordt ik ruim van te voren op de hoogte gebracht van werkzaamheden (die bijna altijd \'s nachts worden uitgevoerd) en nooit problemen gehad. In mijn familie en onder collega\'s heb ik ook alleen maar tevredem geluiden gehoord.
Link naar reactie
prachtig wanneer je tevreden ben met je provider , ik kom bij veel mensen over de vloer met verschillende providers en overal zijn er tevreden klanten en ontevreden klanten. veel leed komt doordat op de service desk mensen zitten die alleen uit een boekje voor hun neus voorlezen.wanneer je het nummer van de tweede lijn of derde lijn hebt zijn de problemen sneller opgelost en het telefoongesprek is meestal gratis.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...