Anoniem2 Geplaatst: 28 september 2006 Delen Geplaatst: 28 september 2006 Hallo\r\n\r\nIk heb de nieuwe (beta) windows media player 11 gedownload en nu kan ik geen muziekclips zien maar kan de muziek wel horen hoe kan dat?.\r\n\r\nWeet iemand een oplossing hoe ik de clip ook weer kan zien? ik zie alleen maar zwart beeld meer niet.\r\n\r\nGroeten Pascal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2006 Druk op het rode kruisje voor de naam van het nummer in de balk rechts in beeld (als je in het menu \'Nu Afspelen\' staat), en kijk welke codec er gevraagd wordt. Die moet je dan even downloaden op [url]www.free-codecs.com[/url] . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2006 Media Player 11 is een Beta-programma, dus dan kun je problemen verwachten.\r\n\r\nAls het een avi-bestand is, is de kans groot dat je genoeg hebt aan het herinstalleren van de divx-codec ([url]www.divx.com)[/url].\r\n\r\nAnders het advies van Zeemeeuw even opvolgen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen