Ga naar inhoud

wachtwoord wijzigd vanzelf


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nVoor een familielid ben ik bezig geweest met het instellen van een nieuwe inbelverbinding op een nieuwe pc. Ik heb gekozen voor het \"handmatig verbinding aanmaken\".\r\nNadat ik alles ingevoerd heb en wil gaan verbinden, komt steeds de melding \"wachtwoord of gebruikersnaam onjuist\". In het wachtwoord-vak staan dan ook ineens 16 tekens terwijl ik er maar 6 ingevoerd heb. Ik heb al meerdere malen de verbinding verwijderd en opnieuw ingesteld, het wachtwoord gewijzigd en dan aangevinkt wachtwoord onthouden, maar steeds weer blijkt er een langer wachtwoord te staan dan ik heb ingevoerd.\r\n\r\nNu heb ik niet super veel verstand van pc\'s maar dacht dat ik een verbinding maken wel kon maar kennelijk doe ik iets fout.\r\nDe pc is tussentijds wel terug geweest naar de winkel omdat men vergeten was een modem te installeren :roll:\r\nIemand een verklaring/oplossing hiervoor of zou men iets gedaan hebben met de modem ofzo?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...