Ga naar inhoud

Windows Vista Internet problemen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Misschien is dit een beetje voorbarig omdat nog niet zoveel mensen kennis hebben gemaakt met Windows Vista maar toch probeer ik dit te vragen.\r\n\r\nIk heb nou sinds een paar dagen Windows Vista op een andere harde schijf staan en nou wil ik dus graag dit besturingssysteem goed willen testen maar nu heb ik dus het probleem dat ik niet op internet kan. Mijn setup zit zo in elkaar: kabel van telefoon naar router en pc direct aangesloten op de router, mijn netwerkkaart is de standaard ingebouwde ULi PCI Fast Ethernet Controller op het Asrock 939 Dual-Sata2 moederbord. \r\nIk heb bij het ADSL een cd gekregen van KPN om het adsl te installeren maar als ik hem in de speler doe dan vertelt die mij dat mijn pc niet aan de systeemeisen voldoet voor het ADSL(de cd ondersteund dus geen Vista). \r\nNou hoop ik dus dat iemand misschien een tip voor mij heeft om mij van dit probleem te verhelpen.\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
ik heb in het verleden toen ik de modem router van kpn kreeg eenmaal onder xp de cd gebruikt om verbinding te maken met kpn en daarna wel 50 computers met xp en 18 computers met vista zonder cd via mijn modem router op het internet gekregen. Wanneer ik vista ga installeren zit de pc aan de netwerk kabel entijdens het installen pakt hij zelf de verbinding en vraagt of ik een eigen netwerk heb , dan vul ik mijn thuisnetwerknaam in en heb de cd niet nodig.
Link naar reactie
je router geeft aan iedere computer die je er aan hang toch een eigen ip nummer. dus mijn dochter komt bij mij met pc die ik moet nakijken zij zit thuis bij chello , ik hang hem aan mijn router en binnen twee tellen zie ik er is nu verbinding met internet via mijn kpn daar heb ik geen cd voor nodig. en wanneer ik op een pc vista zet , hangt hij al aan mijn kpn router en wanneer ik mijn vista cd er in doet gaat het installen vanzelf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...