Ga naar inhoud

Test bericht voor aanpassen titel (2e aanpassing 25-09)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=TarUnited;262889]Inderdaad...\n\nIk moet blijkbaar iets verder zoeken. Bedankt.\n\n\nWel weer grappig dat ik nu ieder willekeurig bericht van mij kan verwijderen. In phpBB kun je je bericht alleen verwijderen als het het laatste van een topic is.[/quote]\n\nGoed dat je dat opmerkt.... bij belangrijke berichten zal er dus meer gekwoot moeten worden....
Link naar reactie
[quote=avv;262904]Grappig. Toen ik zelf de enige was die hier gereageerd had, toen kon ik de titel gewoon aanpassen. Maar nu anderen gepost hebben lukt dit niet meer. Lijkt me toch echt een bugje...\n \n(Modje, trek er maar 2000 posts af. Kan ze wel missen *grin*)[/quote]\n \nAls het aan mij lag ging de hele posting count er weer uit... :rolleyes: \nMaar ja....\nMaar begrijp ik het nou goed dat het toch niet helemaal goed gaat met de titel veranderen als anderen ook al in de thread hebben gepost?
Link naar reactie
[QUOTE=Gekwordikervan;262932]Hoe zit dat nou met dat \"post count\" is het gewoon zo dat we weten hoeveel we gepost hebben, of is er een dagelijkse quota dat je moet halen anders word je van de site geknikkerd :confused:[/QUOTE]moet je niet op letten\r\niemand die veel post zal eerder een \"oude l*l\" zijn dan iemand die weinig post\r\n\r\ndus iemand die wienig verstand van computer s heeft en veel vragens telt kan nog eerder zijn maximale rank bereiken dan eentje die veel weet en weinig post\r\n\r\nje moet meer kijken naar wat er wordt geantwoord ipv naar het aantal posts
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...