Ga naar inhoud

website keuring en awards


Anoniem2

Aanbevolen berichten

De links \"Aanmelden\" en \"Winnaars\" in de menubalk boven werken niet. Als ik via de voorwaarden naar het aanmeld-formulier ga, kan ik dit verzenden zonder ook maar iets te hebben ingevuld.\r\n\r\nVerder wel een leuk idee. \'k zal mijn vernieuwde site (als die af is) echter niet aanmelden, omdat ik niet zoveel zin heb om die award te plaatsen.\r\n\r\n\r\nPS: volgende keer je site in de categorie Homepageclub plaatsen. Deze categorie is bedoeld voor mensen die vragen hebben over het maken van een website.
Link naar reactie
Dan kun je beter de \"link\" Aanmelden ook naar de voorwaarden laten verwijzen. Als mensen zich nu zouden willen aanmelden, denken ze misschien dat het niet mogelijk is, en gaan vervolgens weer weg zonder de rest van de site te lezen.\r\n\r\nVoor het item Winnaars zou je de kleur van de \"link\" grijs kunnen maken, zodat het duidelijk is dat de link niet werkt. Op soortgelijke manier als opties in Windows die niet beschikbaar zijn eigenlijk.
Link naar reactie
Ik word ondertussen zo n beetje radeloos, want n javascriptje op maat, dat de velden valideert vind ik niet :-(\r\nIk heb er al een paar geprobeert, maar geen enkele die 100% werkt. Heb er zelfs eentje met .js uitgeprobeert. \r\nZe werken wel allemaal, zolang je de velden niet verandert of veldnamen.\r\nOok geprobeert met CSS - maar daar ben ik nie vertrouwd mee.\r\nEnige suggestie ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...