Ga naar inhoud

tv kijken op pc


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik denk dat dat hooguit voor de commerciële zenders mogelijk zal zijn, de publieke omroepen in ieder geval niet. Behalve dan misschien iets als \"uitzending gemist\", maar de publieke omroepen krijgen voor zover ik weet niet al hun inkomsten binnen via de reclames. Dat betekent dus weer dat een gedeelte van hun inkomsten uit kijk- en luistergeld komt, wat je betaalt bij een abonnement.\r\nDe commerciëlen krijgen dat niet en moeten het dus helemaal van reclame hebben. Die zijn dus ook niet afhankelijk van een abonnement, ik zag bijvoorbeeld dat Talpa op hun website een Live Stream link hebben. Nickelodeon kun je volgens mij ook via hun website bekijken. Ik zou het via die route proberen.
Link naar reactie
Neem een TV-kaart in je PC. Hiermee kun je je gewone kabelaansluiting op de computer aansluiten, en kun je vervolgens programma\'s via de pc kijken en opnemen.\r\n\r\nIs niet bepaald via Internet, ik weet \'t, maar je kunt in ieder geval alle zenders ontvangen. Het lijkt me niet dat je je volledige tv-aanbod van de kabeltelevisie via internet kunt gaan bekijken, en al helemaal niet gratis.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...